Çarşamba, Ocak 30, 2013

aval aval bakınma hakları konfederasyonu*



3 saat otur incele,3 kahve iç ve kendini evinin salonunda falan hisset.Kimseyle gözgöze bile gelmiyorsun,sanırım büyük sıcaklık bu;kimseyle durmadan gözgöze gelmek zorunda kalmamak.''Neye bakmıştınız,yardımcı olalım'' sorusunu duymamak ve ''yok,şey,ben sadece bakıyordum,sağol'' cevabını vermemek orayı anında cennetten bir köşeye dönüştürüyor.Garfield gibi hipnotize bakınma hakkını bize tanıyan mekanları we lav!

Mevzu ciddi beyler.İftaharla özetliyorum.

Plak arkalarını okurken ve kitap incelerken;kaşların okuyuş pozisyonunu alışı,sıfata has ciddiyet ifadesinin boyun hareketleriyle desteklenmesi,ayaküstü oluşan o zaman durmalarını seviyor ve destekliyorum.İşte bu güzel anlarda, durmadan çalışanlar ve dükkan sahibi tarafından bölünmeleri  pek haz etmiyorum.Toparlanmamı sağlayan ve kaşlarıma çekidüzen verdirten bu tür atakları sevmiyorum lakin 'dükkan transı' diye bi şey var(bu müşterinin en anayasal hakkı).Neden bilmiyorum, bi şeye konsantre olmuşken o trans ifademinin kaybolması demek bi nevi elimdeki nesneden uzaklaşmam demek oluveriyor-valla bak-.O salak ifade ciddiyeti benim hakkım.Bi şey incelerken ki suratımda meydana gelen ve kaybolmasını istemediğim bi hal.(Empati kurun kardeşim;belki o gün, öyle saldım kendimi sokağa hiç bi emelim ve amacım yok...Olamaz mı?Öyle boş boş bakınacam belki,10 saat bakıp almayacam belki,gidip geri gelip sonra alacam belki,belki itlik yapıp sipariş edip almaya gelmiyecem,tam kasaya gelince, 2 kitabı almaktan vazgeçip hemen cdlerin üzerine çaktırmadan bırakacam belki.uheeueueue.)
Olamaz mı?Herkesin her allahın günü kafası sağ salim yerinde mi sanki?Dalıp gitmeler diyarında olamaz mıyız o gün?
Belki>elimde plak incelerken,birazdan bi cookie tarifi için gerekli olan tereyağını nerden bulurum diye düşünüyordum.Olamaz mı?Öyle potpori potpori dalıp gitmeler mix yapamıycez mi yane?
Bozmayın,bölmeyin,konsantrasyon emeğine saygı!uheueu.

Sen tut saatlerce bu kadar klasiği incele,sonra sabahın körüden şu saate  kadar bunu dinle.
Ohh,ohh bi dans etmeler falan burda:
gnawa diffusion-frik fashion