Pazartesi, Ocak 28, 2013

Sabit ışık hüzmesi,contrasto,Ruiz ve ben*


Anammmm, uykulu inleyen nameler perileri yine çömdü.'Erkenden uyumak ve sonra gecenin bi yarısı uyanıp iki buçuk saat kitap okuyup sonra tekrar uyumak' gibi bir sistemi üzerimde uygulamak üzere gönderilmiş garip güçler var.Direnmelerdeyim.2 haftada bir yoklama çekip gidiyorlar;valla bak,periodik olarak bu tatlı tatlı uyuma arzusu ve esneme seansları ziyarete geliyor.Gerçi bazen hoşuma gidiyor gecenin bi yarısı hortlamak çünkü okumak,kolaj yapmak ve çizim yapmak için bana ayrılmış en korunaklı zaman dilimi gibi geliyor.Gün içinde yapmam gerekenler olmasa ve sosyalleşiyor olmasaydım en kral hareket olurdu ama şimdi değil ,daha sonra gelsin.Bad timing kuzum, geri püskürtüyorum,She-ra gibi savuruyorum pelerinimi < bi o yani bi bu yani.

Baaa Baaa Bammm!!!(enerjik izlenimi vermesi açısından)

Lö sadede gelmek>>>
Geçenlerde; Stefan Ruiz fotolarını incelemem gerekiyordu, dolayısıyla araştırma sırasında kendisini ne kadar çok beğendimi bi kez daha anladım.O kendine has 'kal gelmiş' ifadelerin hepsini hayranlıkla izledim.Nasıl anlatsam bilmiyorum ama klasik ve durağan bir Ruiz duruşu vardır, ha işte onun o basit ve durağan şekilde anlatış şeklini ne çok sevdiğimi aydım.(If you want googlela).
Ayrıca günlük karmaşadan çıkıp Ruiz karakterlerine anlık odaklanmanın bana iyi geldiğini düşünüyorum.

Videoyu çok beğendim bi bakın ,gerçi evinin şöyle sağlam bi temizlenmesi gerekiyor ama neyse.uheuuheue.

Stefan Ruiz/Photographing Mexico's Cholombiano Street Culture