Perşembe, Ocak 31, 2013

Ooo boy,hadi misafirlere cicilerini göster*


Bak, hayat garip bi şiiiy.
Böyleyken birden bi mucize olup kapı çalabilir.Saadet beliriverir ve 'hu huuu baby' diye Usher'a bağlayabilirsiniz yine.
Long Clothing için deliriyorum ben.Her renk tayt ,her desen tayt ve siyah tayt türlerinin hepsini çok tüketen biri olduğum için long clothing t-shirtleri beni tam fixliyor.Siyah beresinin ise tam bir fanıyım.Markanın ilk çıkış anından bu noktaya gelişine kadar yanındaydım diyebilirim.Tasarımcısı inanılmaz yaratıcı bi çocuk,sadece tshirt baskısıyla başlanan iş şimdi günden güne yenilenip büyüyor.Rihanna kliplerinde kullanmaya başladığı andan itibaren Usa saflarında tanınmaya başlandı.Tokyo ise markayı acayip benimsedi ve sadece bu yüzden tasarımcısı Londra'dan çok Tokyo'da olmak zorunda kalıyor.
Hayal gücünün yetenekle birleşimi ve siyah-beyaz yaratılan zevkli bir dünya.Bu ışığı ve adımları seviyorum ben!

enjoy&listen:

Balmorhea-Artifact


mininot:Şimdi bu mevzuyuuu kaynak gösterilmeden bir Türk dergisinde görecez.Bloglardan konu araklamak en kolay yol di mi?