Cuma, Ocak 25, 2013

elektromotif temas*


Bazı günler>elektronlar vasıtasıyla transfer edilen enerji miktarı fazlalaşıyor.Garip bi şey oluyor bazı günler beden-ruh bileşkesinde. Sağ omzuna dokunuveriyor bi şey ve bazen dokunmasına gerek kalmadan,ruhun öne atılıp çekiyor bi nefeste tüm atomları bedenine.Thomas Alva Edison halt edebiliyor yanınızda,o derece yani.Kocaman bi şey olmasına gerek yok,minik bir nokta kafi gelebiliyor o bi taşım kaynamalara.

The house that my father buit videosunu ne zamandır paylaşmayı düşünüyordum ama unutup durdum.Dün çeki-düzen esnasında denk geldim tekrar ve ısrarla tanışmanızı istedim.Demin tekrar tekrar izlerken,bir yıl önce ilk kez izlediğim an hissettiğim şeyleri bi daha hissettim ve aynı soruyu tekrar sordum ;''Bir gözyaşı bundan daha güzel anlatılabilir mi?''

Sadik Kwaish Alfraji kompozisyonları beni bi yerden yakalıyor.Allem edip kullem edip yakalamıyor,sadece bir kalem vurgusuyla yakalıyor.İşte o noktada bendeniz bir vezir-ül kehribai oluveriyorum.

İyi akşamlar!