Cuma, Ocak 25, 2013

x:\documents and settings\kullanıcı adı\desktop*


Dün tüm gün, öyle bi anma hizmeti yaptım ki akıllara zarar.Tüm bu kompüterin dosyalarına,fotolarına,linklerine söve söve düzen tertip komiteciliği yaptım.Bi evin ince temizliğinden,baza altı organizasyonlarından ve kışlıkların vakumlanıp hurçlanması geleneksel faaliyetinden çok daha zor olduğunu itiraf etmeliyim.Gece uyuduğumda kafamda halen dosyalar,fotolar  ve dolan çöp kutusu şekilleri uçuşuyordu.'Bu dosyayı silmek istediğinizden emin misiniz?' sorusuna hep başım dik ve emin bi şekilde 'yes amk'diye net cevaplar verdim.Annem duysa gurur duyardı benimle.Yemin ederim, en az duşakabinin kenarlarını Clintbang'lemişimcesine göğsü kabarırdı.

Yok zart fotolar,yok zurt fotolar,günlük fotolarımla iş fotolarım karışmış,last touch öncesi ve sonrası tüm çekim fotoları akraba olmuş,notlar almışım ama altına işin ismini yazmamışım,tonla model fotosu ve kaydı,kendi kişisel notlarım,kolajlarım.instagram ve hipstamatic mipstamaticler her yırtık dondan fırlamış zaten.Videolar,filmler ve favoriler coşmuş,link tufanı nirvanaya ermiş.Ama yılmadım ve haklarından geldim.Gözlerimi bu uğurda heba etmiş olabilme yüzdem çok yüksek ama başardım.Hızımı alamayıp kendimi aştım ve çerçeve farklılıklarına göre bile fotoları ayrı dosyaladım.Valla gözlerim doldu, böyle her dosyanın üzerine dantel asıp uzaktan masa üstümü izleyesim geldi.Zaman değişti artık,okullarda eğitsel kollarda bulunan 'temizlik kolu','masa üstü temizlik kolu'olarak değiştirilmeli.Bu benim dün bulduğum çılgın sanal projem.

Ama sonra düşündüm 'ne oluyo lağn?,tüm bunlarda neyin nesi?'
''Anammm,tüm hayatımız şu minnacık şeyin içinde ne korkunç''dedim kendi kendime.Evet olm düşününce çok garip bi şey.Arkadaşlarımızla iletişim,iş ve zevklerimizin çoğu,ilgi alanı arşivlerimiz  bile şu kutunun içinde.Ve bence>Maya biraderler, bu hususa parmak sokmak istedi.Hatta dün gece, kompüter içi dezenfekte görevimden sonra Maya'ların mesajını daha sağlam aldım ve cevaben;'çaktım köfteyi'dedim gökyüzüne bakıp.Zombi olmuşuz haberimiz yok.Allahtan bilgisayar oyunu ,arkadaşlık siteleri,forum fareliği  ve diğer fotolu ve yazılı  ileti siteleri gibi kötü alışkanlıklarım yok.ehueueueue.Bi de onlar olsaydı> welcome to the cyber cinnet.Temiz masaüstü temiz toplum.uheuhue.Sağlık bakanlığından onaylı hijyenik kafalaaaaaa.&desktop crew.

Toplayın laaaa desktopunuzu,aniden bi misafir gelir bi şey olur.Sırım gibi sarı dosyaları dizin bakiyim yanyana.oh mis!

Peki yaa mp3 ve lö youtube arşiv dosyaları?Heraldes gonsales.Minimum 3 saat,hadi kolay gele.
Le musica:
Uncle Funkenstein