Cuma, Ocak 11, 2013

ışık yılı yettim*


Otur kalk otur kalk lö dünya.Dünya yuvarlakmış ya,hoooppacık dön dur yinede katkı maddesi içermeyen bir dünyalısın.Tepinip dursak da  ikamet kağıdımız hep 'dünya' olacak.Muhtar ve aza tayfası orda gidin sorun.Bildiğiniz dünyalıyız.Ama bizi düşünen bi kaç bilim adamı ve madamı sağolsun. Mars'a yerleşecek gönüllüler aranıyo yazısından sonra kara kara (sarı sarı)düşündüm.Ya gelip ,kapıyı çalıp sorsalar :''efendim,talihli siz oldunuz,pılınızı pırtınızı toplayın gidiyoruz''diye.Hay amk ya, bilim kurgu filmlerini zorla ''bak bak ne olcak şimdi ,gel ya burası çok heycanlı''diye izleten Frederic'e!Tabiii benim ortamın olmadığından bi habersiz izletip durdu.Bilseydi benim rüyalarımın şu sıralar bilim adamları tarafından istila edildiğini eminim izletmezdi.Kaç bavul alabilirim?Beyaz peynir?burnum tıkanır ve bademciklerim şişer diye yanıma vicks alabilir miyim?

Siz görmeyeli ben çok wild oldum.

Pink Turtle - Walk On The Wild Side