Pazar, Ocak 06, 2013

yağmur itici gücüyle hissiyat-ı pazar*

 


 '27 Science Fictions That Became Science Facts In 2012' yazısından sonra ben yine yeniden tırsmalarda.Lağnnn ne oluyo?Peki Jetsons ne zaman olabiliriz?Ben nalları dikmeden olak bari.Bi ondan tırsmam.

Tamam tamam... duygusal bi pazar konseptinden çıkmamam için elimden geleni yapacağım.İnanmıycaksınız ama yağmur yağıyor,bu altın yağmasıyla eş değer.Bu arada ben Kayahan dinlemeyi özlemişim,niye haber vermediniz bana.Yıllar var dinlemiyorum,insan bi hatırlatır('duygusal pazar günü konsepti' derken bu denli overdose sanmadınız di mi?).Dün gece denk geldim ve 'lö mis' geldi.Sanırım en güzel Türkçe vurgu kabiliyetine sahip zatlardan biri.
Başka dillerin uğultusu sebebiylen ayrı kalınan ve sonra kulağa 'tane tane' giriş yapan sen sevdiğim dil .

Türkçe ne güzel
Kayahan-Yağmur