Cumartesi, Şubat 16, 2013

ağızda dağılıveriyor bu lezzet uygarlığı*






Yaklaşık 60 değişik converse arasından seçim yapmak dünyanın en zor şeyiymiş.Şekerci standının önünde dikilip,elinde poşet ve kürek   karar verememek gibi bi şey.Bakkala girince balık kraker ile badem kraker arasında kararsız kalmak gibi bi şey.Bonibon kutusunu açında renk körü olup hangi rengi mideye indirmek hususunda kararsız kalmak gibi bi şey.Çerez tabağında dip köşe sosulu mısırı arayıp ama yine de badem ve fındığı da arzulamak gibi bi şey.

EVRENE ŞİRİN KIZ EFEKTLİ ENERJİ TOPU YOLLAMA BÖLÜMÜ :Hep güzel şeyler arasında kararsız kalalım,renkler arasında sıkışalım.Seçeneklerin alayı lö bonbon olsun ,zaman zaman yalamalı lö bonbon olsun ama.Hayat,'kıçının dibindeyim'desin hep,şekerimiz düştüğünde sunduğu tüm hoşbeş seçenekler gökkuşağı gibi serilsin semaya.Hep color attack birinci çinko,hep karamelli ikinci çinko ve 3 kat tat tombalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Heuhuehue,herneyse ne diyecektim,konu neydi.Hahhh.Tüm modellere en can-alıcı renkleri kullanıp sonra kendime siyah conversi seçmeme ne diyorsunuz?İş ile beni birbirine karıştırmayalığmmmmmm.Ehöm bi o kadar şizofrenik aslında.Ayrca bi çekim arkası nasıl aburcbur postuna döner onu da anlamış değilim.''Hayat aslında raf ömrü olan abur abur değil mi ?''diye bi başlık atmadığım için halen beni sevdinizi biliyorum.uheueuueh.

Tamam yeaa sıkıldım, sonuç bölümüne noktayı koycam artık.Musiki devreye girsin.

Ayrıca bu posta bu şarkı haddinden fazlasıyla yakıştı.Niyahhh.

Rammstein-Mein Herz Brennt