Pazar, Şubat 10, 2013

bandeneonlu ve hayali bahar temizliği*



Bu sabah ilk defa ''bahar havasıyla sarmalanıp/mı  uyansaydık acaba?'' dedim kendi kendime.Evet evet bunu diyen bendim malum kapalı havaların bir numaralı fan clup üyesiyim.Ama acabalarımda bile temkinliyim gördüğünüz üzere,asla 'yaz' demiyorum 'bahar mı olsa acaba'diyorum.O yoğun palmiye havasını arıyor burnum farkındayım.Hep kışın daha iyi nefes aldığımı hissettim ama olay mevsim değil ağaçlar ve harita farkıymış.Bazı yerlerde daha iyi nefes aldığınızı hissetmiyor musunuz?Bazı yerlerde esnedikten sona 'yarabbişükürrrrr' demeleriniz daha içten olmuyor mu?
Palmiyeler ve kuzey Afrika'nın derin nefes aldırıp verdirtmelerini seviyorum.Asla yormayan bi sıcak ve hep o baharın el-pençe naiflik hissi.

Şimdi hooppp ışınlansam.

Böyle yumuşak ama çok değil.Böyle puantiyeli elbisemi ve sarı pabuçlarımı giyip kelebek gibi hissetsem.Nasıl anlatsam bi Astor Piazzolla'nın 'sur' filminde ki luna ve el tango güzellemeleri gibi.Ki el tango'nun şiiri Jorge Luis Borges'e aittir ve bir kelebeği fazlasıyla kıskandıracak güzelliktedir.Hayatınıza girer ve çıkmaz,kalır.Sadece sizden koleksiyonlar yapar ve tüylerinizin ürpermesi asla zaman aşımına uğramaz.

Dünya gözüyle göreceğimiz hafif meşrep baharlara gelsin.
Beyaz puantiyeli elbisem hazır mı?ya kelebekler?
Koop'un kolajıyla:

Astor Piazzolla - Vuelvo al sur