Cuma, Şubat 15, 2013

Artemidorus Daldianus for a dreamer*






Uykumda bile bazı şeyleri tekrar tekrar yaratma çabasındayım.Bu yüzden uyandığımda yorgunum ben,huzurlu ama yorgun!.Uykumda, madende zor şartlar altında çalışan bir işçiyim.Tekrar tekrar yorumlanak istiyorum bazı şeyleri, bazen ise sıfırdan tasarlamak.İşin garibi; sonra, o rüyamda gördüğüm şeyler bana gerçek hayatta geri geliyor.Bu yüzden uyku süresini ölü zaman diye nitelendirmiyorum,tam tersine en yaratcı olduğum zaman dilimi derin uyku anlarım.Freud rüyamızda gördüğümüz herkesin kendimiz olduğunu  söyler, bu yüzden acayip mühimsiyor ve seviyorum hayallerle fikfikleşen rüyalarımı.Sonra ne mi oluyor?Gelip gerçek hayatıma zeplinle güzel inişler yapıyorlar.''Aaaaa ben sizi bi yerden tanıyorum'' diyorum ''biz de seni''diyorlar.Rüyalarımda, bu tasarımların,karelerin ve stylingleringlerin hepsini daha önce rüyalaşmıştım ben.Daha sonra gerçek hayatta her detayıyla kavuştuk birbirimize.Onlar mı savrulmayı tercih etmedi ,ben mi onların peşinden koştum bilmiyorum ama bulduk birbirimizi.İşte bu yüzden parmaklarım hangi güzelliğe ve yaratım sürecine temas ederse etsin, her dokunuş anında tüm rüya senaristlerime teşekkür ediyorum.

Shakespeare'a göre rüyaların yapıldığı maddeden yapılmışız biz,ondanmış küçücük hayatlarımızın uykuyla çevrili olması.Pekiiiiii, uyku ulaşım yoluyla başka paralellerle tanış olabilme hizmetine ne diyorsunuz?Batal metabolizmaya en yakın şuur haline ahbap çıkmamız hayra alamet di mi?Beynin bu güzide hizmetinden dolayı şüktanlarımızı hep sunmuyor muyuz?
Nice to meet me again .
Thanx creator!

Sakın uykuda mütereddit olma,rüya gör,bol bol gör,anasını ağlat!
Kinny & Horne - Forgetting to remember