Perşembe, Şubat 21, 2013

Bir kaydır bin post işit*







Twittıra çevirdim di mi burayı.uheuhuue.Ama inanın twittırda bi foto ile özetleyemezdim durumu malum çenem bazen düşebilir,bazen gaza gelip yardırabilirim bazen foto koyup çekip gidebilirim.Hiç belli olmaz sağım solum o yüzden burası benim bebemmmmmm.

Burda herkes durmadan tüm paylaşım sitelerini bombaladığı için geri kalmıyım dedim.uehuuheu.I love sanal push sürü psikolojisi.Herkesin elinde telefon ve herkes bi yerlere bi şey yazma ve fotoğraf yollama telaşında.Dünya garip bir hal almaya başladı;artık kimse gözgöze gelmiyor çünkü herkesin gözü telefonda ve notebooklarında.Kaydırmaca,parmak kaydırağı,kaykay!Ekran üstü parmak kaydırmaktan helak olacaz yemin ederim,''apple dolaması ilkyardım'' diye birimler açılacak.Herkes böyle çok yoğun lö okur başkannnnnn!

Niyahhh
Bugün bi ara Billy Danze'in sesini duydum bi yerden.Acayip heyecanlandım.
Şu stüdyoda olup bu gençlerle sabaha kadar denzingggg hakkımız:
BlakRoc-What You Do To Me