Cuma, Şubat 22, 2013

wake up bitchaaaaaa*



Derinlik sarhoşluğu gibi bi şey oldu.Bi hikayenin su gibi akıp gidişini gördük.Hareket halindeki bir saldan dereye ayaklarını uzatırsın ve sadece suya boşboş bakarsın ya öyleydi işte.(Bu durumu bile romantik bir anlatıma kitleyebilirim gördüğünüz üzere.uheuhue.Islah et içimde nefes alan Juliet'i ya-Rab)

Üst karede ki ceket açık ara favorim oldu.Malum ceket fetişimi bilmeyen yoktur,abarıp sadece ceketten oluşan bir koleksiyon yaptığım gerçeği de mevcuttur.Hatta ve hatta satmaya kıyamayıp o kadar ceketi evimde dolabın içinde sakladığım da doğrudur.Bi kaç çekimde modeller üzerinde kullandım o kadar.Niyahhhhhh,ne diycektim!Ayrıca kolej ayakkabılarının geri dönüşü yüzümde çiçekler açtırdı.Lise yıllardından kalma George Hogg ayakkabılarımın yepyeni durduğunu hatırladım ,evet ben çok iyi saklayıcıyım özel ayakkabı mumyalama tekniklerim var:).Lise 2'de giydiğim ayakkabı yepyeni duruyor.İkinci kareden bize bakan elbiseyi ise kumaşı için koydum ama iphone fotosu olduğundan kelli kumaş net değil.Tek tek fotoları, image stock fotocumuz Andrea'dan temin edeceğiz sonra,unutmazsam bi ara akratırırım size.
Ayrıca birazdan minik minik ve dışarsı ile alakalı gözlemlerimi yazacağım.Malum teknik yorum yazamıycam buraya.Önce bi kahvemi içeyim,beyin hücrelerine ''wake up bitch'' uyarısı çakayım.Ekspresso ancak ve ancak yardımcı oyuncu dalında salınabilir civarımda ama ruhuma aslaaaaaaaa, Türk kahvesi 4evaaaaaaaaaaaaa!

Catwalklardan mütevellit rüyamda Dumdum'u gördüm olm.uehuehuue.İğrencim di mi?uehuheu.Şaka maka özledim olm,catwalk bahane.Bi anca önce Kale'ye ışınlanıp,Dumdum'la yatasım var.Ufo'yu bile açabiliriz daha çok bayılmak için.Kedi mırlaması ve ufo'dan çıkan o sesle birlikte uyumayanınız oldu mu hiç?:)))niyahhh,yaşamıyorsunuz demek!Ha bu ikiliye şömine ve bu şarkıyı eklemek husunda bi sakınca yok.Evet itiraf ediyiyorum; kedimi bi yandan şömine bi yandan ufo ile pressleyip kuzuya çevirmeye bayılıyorum.O kaplan oluyor bir kuzu.Ne tırnak ne bi şiiiii ,sadece hor da horrrrrrrrrrrrr.uheuhuehuhe.

Şimdi iyi gider bak.hor horrrrrr.kahve şarkısı
King Raam-Lazy Bee