Pazar, Şubat 17, 2013

pirouni ve tost beni kayıra*





Havalar buzzz olsa bile yılmak yok di mi anadolu gaplanlarım benim.Böyle cooluğu elden bırakmamak lazım.Kuyruğu yelleme usulüyle içimizde varolan ufoyu maximumlarda köklemek lazım.Tamam anlıyorum havalardan kelli ruh haliniz Nicki Minaj saç renklerinden daha hızlı değişim gösteriyor ama goaheadddd bebemmmm!Bahar geldi beee mızlanmayın,anadolu gaplanları mızlamazzzzzzz.''Kışın kat kat giyinmekten nefret ediyorum'' lafını duymaktan gına geldi ha.İlla düşük bel mevsimi gelsin istiyosunuz di mi,zatürre olmadan bi giyseniz refaha ereceniz.Çatalında bi mevsimi var onu anladım,yani duygusal zekası bile var meretin.Çok ara verilince artık depresyona giriyo insanoğlu.Kadını erkeği o beli düşürünce mental ve fiziksel saadete eriyor.Az kaldı olm.Şubat-Mart-Nisan.Sonra gelsin çatallara özgürlük!çat çat çat!

Ne diycektim unuttum yine ya.Her seferinde bilinçli postlar atayım,veletlere örnek teşkil edeyim diyorum ama olmuyor.Ben aslında yıllar yıllı; 'önceden taslaklayayım' ,'bi gün önceden yazacağım konuyu kafada kurayım' bloggerı olmak istedim ama allah nasip etmedi.-Saldım çayıra post-ekolünü yaratmayı ve izlemeyi tercih ettim.Alakasız konuları ve fotoları aynı post içinde birbirine yedirmeyi sevdim.Sanırım gerçek hayatta konuşurken de böyleyim.
Misal:
Durmadan acıkıyorum ya siz?''Soğuklardandır soğuklardan'' diye cevaplar vermenizi diliyorum.Yani 5 katlı kaşarlı bi tost huzmesinin kafamı allover çevirmesini neyle açıklıycaksınız?Öğlen yediğim yağsız pazı daha da çok acıkmamı sağladı Dr.Oz. Şimdi o ekmek gezegenine bir girersem ve dolapta o kaşarı bi bulursam ortalık karbonhidrat gölüne dönecek.Erimiş kaşar tüm kainatın hakkından gelecek!!!hah!!!

Herneyse food vahşileşmemi sakin bir musiki ile dengeleyeyeyim bari.
Listen:
Teitur-Your great book