Pazar, Şubat 17, 2013

wheres Değer?


Bi süredir daha farklı bi teknikle yapıyorum kolajlarımı.Bu değişim planlı bir şekilde olmadı,birden bire gelişti.Ama hoş bi geçiş süreci olduğunu söylemeliyim.Çok heyecanlandım,şaşırdım ve bu heyecanım tam sürat devam ediyor.Biraz daha streetart hususuna yaklaştım diyebilirim.Belki 'stencil collage'diye adlandırabilirim ama henüz tam olarak bir isim bulamıyorum elimden çıkan bu şeylere.Bu sefer çizimlerim de girdi kolajların içine ara ara.Henüz flickr'da paylaşmadım bunları ama ilk paylaştığım yerden ilk maili aldım.Ve bunu rüyamda görmüştüm dostlar .Art Basel 2012 videosunu izledikten sonra hep kendimi orda çizim ve kolaj yaparken hayal etmiştim .Şimdi ise stencil collage canlı performansım için yani 2014 için hazırlanmam gerekiyor sanırım :)

Boyamak,yapıştırmak ve kesmek istiyorum Miami.wait for me!
Art Basel Miami