Pazar, Şubat 24, 2013

dokunmanın 19bin tür çeşidi*


Maillere cevap yazamama gibi berbat bi huyum olduğundan daha önce bahsetmiştim di mi?Halkla ilişkilerim kesinlikle sıfır.Aslında gelen mailleri okumak hoşuma gidiyor,okuduğum sözler yüzümü gülümsetiyor ama ''sonra cevaplarım'' dediğim her mail öylece kalıyor.Utangacımdır ve bazılarına bi nebze utangaçlıkla yanaklarımı kızartıyorum.Bazen o an çok çok sıcak ve içten bulduklarıma dönüyorum ama ikinci mailde çuvallıyorum yine.fossss lö ben!Durumdan hoşnut muyum?Hayır.Hayır çünkü hoş bişey değil ama o an yazmak istemiyorsam yalandan cevap vermek daha karaktersizce geliyor bana.Hep böyle oldu hayatım boyunca,normal hayatımda da bu böyle, bu yüzden asla pr yapamam ben.'Aman beni okuyanlar kaybolmasın,mail yazayım comment açayım' diye bi durum içine asla giremedim çünkü bilirim ki burayı okuyanlar zaten bu kimyayı çözmüştür.''Çok teşekkür ederim çok tatlısın ''gibi  bi cevap yerine susmayı tercih ettiğimi bilirler,aman aman dost canlısı olamadığımı bilirler.Oysa o kadınların hepsine acayip yakın hissediyorum kendimi,o mailler zaten beni anlayabilmiş kadınlardan geliyor.Daha mailin subject kısmından anlıyorum bizim birbirimize bi şekillerde dokunduğumuzu,ortak şeyleri paylaştığımızı.Cevap vermeyişim bazen ne yazacağımı bilmemekten,belive me!
Öylesine işte; yazıyorum ben sadece,fotoğraflıyorum,yorumluyorum,gördüklerimi gör istiyorum,okuduğuma göz atmanı bekliyorum,yaptıklarım ve yarattıklarımı paylaşıyorum hepsi bu.İletişimsiz bi blogger olarak böğrünüze basın ben,uzaktan sevişelim.Bazen bi kitapla,bazen bi ayakkabıyla,bazen bi tabloyla,bazen bi şarkıyla.Böyle daha keyifli bi hatun olduğum husuna kefilim.uheuhuehue:)
Her türlü dokunuyoruz,temas ediyoruz,19bin çeşidinden birini icra ediyoruz burda,biliyorum!

Kahveler nerdeeeeee lö prenses dişi okur????
Bu şarkı aşkımızın tacıııııı olsun o zaman
Dinle:
Erik Truffaz Quartet feat Hamed Sinno-Shim El Yasmine(Mashrou'Leila)