Pazar, Şubat 24, 2013

sulak post*






Pazar günü doğası gereği böyle değil böyle olmalı.Tamam -yan gel osman- konseptine sadık kalınmalı ama kesinlikle brunch dışında başka pazar emelleri olmalı.Pazar günü bruncha gitmeyen tüm çiftler ve aileler canımdır ciğerimdir.Haftanın 6 günü git,nereye gidersen git ama pazar brunchına gitme.Yapma !uehuhue.

Ya ne diycektim ben..minik bi arada yazıyorum bunları.Fashion must go on malum.Koca bir bardak portakal suyunun beni minimum 3 saat tok tuttuğunun farkına varıp ,bununla mutlu olarak yazıyorum bunu.Herkese anlatıyorum,''arkadaşlar,hesap yaptım her gün bi bardak portakal suyu içersek ....''diye başlayan cümlelerle.Şu uzaktan bana bakan donutların kenarına varıp 'bi tadına bakayım' demezsem  eğer süper kazanımlı bi gün olacak.Herkes çöp gibi nereye yiyosun ya.Yok yok bana öyle gelmiyor,herkes incecik.İncecik ve boy ortalaması 1.86.Tanrım boyumun normal kaldığı ortamları seviyorum.1.80'lik boyumla minyon kaldığım yerler var yeryüzünde,tanrıya şükür!Yıllarca bana denen''sulak yerde mi büyüdün''lafını kimseye diyememenin hüznünü yaşıyorum o ayrı.

Günde yarım saat boogie kaç kalori?
Bi ara let's:
Jackson five-Blame it on the boogie