Cuma, Mart 01, 2013

ya tavus kuşlu olanı?


Arabic typography & calligraphy denince hop duruyorum çünkü bu dizinleri izleme refleksimden yoğun bi keyif alıyorum.Sadece sanat galerilerinin az sayıda olan sergilerini takip etmeyi değil,objerle olan temaslarını da hoş bi yakınlaşma olarak görüyorum.Sanatçı yorumu katılmış tasarım hallerinin takipçisiyim.Görsel keyif alıyorum bu alfabenin akışkanlığı ve kıyraklığından.T. sağolsun ne öğrendiysem ondan öğrendim malum bu işin uzmanı o.Yanlış bir cümle oldu.Keyif alabileceğimi gösterdi olabilir mi?Hmm bu da tam değil.Sanırım dikkatimi o yöne çekti ve typography/calligraphy konusunda bilinçlendirdi.Yine tam tanımlayamadım.Belki de onun bu konuda ki donanımı,yaratıcılığı ve sağlam kuratörlüğü benim bu sanat dalıyla tanışmama vesile oldu.Galiba yazdıklarımın hiçbiri ve hepsi.

Herneyse
Beğendiğim belli başlı isimlerin dışında bazen sürpriz isimler de çıkmıyor değil.
Mesela son yediğim vurgun olarak bu güzellemeleri  örnek gösterebilirim ve akabinde ''aşık oldum'' diyebilirim.Mamma mia!

Niyahhh.
listen o vakit
Map Of Africa - Here Come The Heads