Pazartesi, Şubat 25, 2013

kozmik kütle kahkaha momenti*


Kim dedi olm 'kedili paylaşım klişe' diye,kim dedi 'sadece kedi paylaşımı yapan facebook userları tayfası var' diye.Pardon ama kaba etimizi yesinler,hah!Bayılıyorum ben onlara,paylaşanlara da bayılıyorum afedersin.Dünyada en çok izlenilen şeyler kedi videoları olduğuna göre bunun insanlara iyi geldiği kanısına varabiliriz.Sadece sahip olmak değil,dokunmak değil,mırlamalarınla terapi olmak değil demek ki videoları bile insanoğlunu mutlu ediyor.Gün içinde o 5 dakikalık tebessümün bile külçe altın değeri var.Yok beee çok mutluluk ve saadet perisi lafı oldu bu .İlla gülmeniz falan gerekmiyo ama uzmanlar öyle diyor ,illa gülcekmişiz amk.Kahkaha ise kaymaklı ekmek kadayıfı olurmuş.Liza Azuelos'un Laughing out loud filminin gişe rekorunu kıracak kahkahalar yormaz mı adamı ya?Üfff çok kahkaha atan ve durmadan dişleri görünen hatunlar cinnet geçirmeme sebebiyet verebiliyorkan bunu kendimin yaptığını düşünemiyorum.Gülünce ömrümüz uzuycakmış,gülmeyen ise babayı alacakmış.Pozitif pozitif diye nicesine sığındım'la sıvandım ve hatta Arthur Koestler kahkaha teorisine parmak bandım.Gülün olm deli etmeyin adamı.İsterik isterik gülmeyin ama adam gibi gülün.Kişnemeyin de adaplı gülün!Löğnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Niyahhhh,neye gülsem acaba?Pek suratsızım aslında şimdi.İçime bir Victor Borge'nin girmesi ve ''kahkaha iki insan arasındaki en kısa mesafedir''demesi lazım,anca böyle coşuntu imanına gelirim belki.Yok yok, bu da bi işe yaramaz ancak ve ancak gıdıklamak lazım.Tamam buldum her gün biri birini komaya sokana kadar gıdıklayacak yoksa''amma kahkaha patlattı bee'' gibi bi yorumu rüyanızda görürsünüz.Anammmm ben bulaştım siz bulaşmayın Polyanna yellozuna,kaçın kurtarın kendinizi,hemen kapatın blogu.Ama bebemmm şunu-da unutmayınız ki Polyanna bu bünyede kaç dakka tutunabilir?Ha sorarım size?Al sana örnek:
Gülerken zırlamayak la,
moodyiz ya herşey olabilir.
Listen:

Shane Fenton-Moody Guy