Cumartesi, Mart 09, 2013

'click' yani türkçesi 'tik' sesine kurban*








Dokunmayın,dokanmayın,dokandırtmayın günü aynen böyle.
Belki de böyle kendi halinde no temas never temaşa.

Şu postu yazmak o kadar işkence ki anlatamam,neden mi?Her üç ayda bir olduğu gibi farem bozuldu ve debelenme günleri start aldı.Bu süreçlerde elim ' akut mousesuzluk kireçlenmesi' yaşıyor(Mouse ve sağ el bilek masa temas bölgesi ayarı bağımlılık yaptığından kelli).Niyahhh,git yenisini al diycen di mi?O kadardı kolaydı.En nefret ettiğim şeylerin başında da şu teknolojik marketlere girip ihtiyacım olan şeyi aramak,bulmak ve tüm o aslında teneke olan şeylerin üstüme üstüme gelmesi.Enerjimin damarlarımdan şırınga ile çekildiğini hissettiğim yerler buraları.O dev ekran tvlerin hepsinin ekranında aynı şey dönüyor ya,canavarlar içlerinden çıkıp beni  yiyecekmiş gibi geliyor.Şimdi yeni fare için bi ay filan sürünücem ve artık tak edecek ve mecburiyetten ss gidecem.Artık varın düşünün yeni telefon veya başka bi şey alırken çektiğim işkenceyi.Her bi boka merakı lan karıların bi de bu teknomarketlere de merakı var ki ,''bi ondan eksik kal be kadın'' diye saydırıyorum raflar arasında gezerken.Ben ise orda tam bir uzaylıyım,cigabaytına ve harddiskine yandığımının.Motoru tekleyen bir notebookla bile uzatmaları 1 sene oynayabilmiş bi insan evladıyım ben.Artık milletin dilinden kurtulmak için değiştirmiştim.Şu dükkanlara girmemek için verilen bir mücadele bu.Tabii sonunda teknoloji beni önünde diz çöktürüyor o ayrı.Lö sistem lö köle dayanışması.İşte kuzu kuzu geldim diyorum.Galip kesinlikle o!

Ne yazıcaktım ben ya?İnanın konunun teknomarket dramımla bi alakası yoktu.Artık alışmış olduğunuzu umarak silmiyorum.Herneyse uzun zamandır defile akışı görmekten gözlerim akışkan bi hal aldı.Gözümü kapatınca>göz kapağım>bekleme salonunda açık olan plazmada ekranda fashion tv akışı gibi bi hal alıyor.Diğer yandan styling için parçaların geniş dökümünü hazır ediyorum lakin bunlar önümüzde ki bir sene için benim için en gerekli olay şeyler olacak.Ahh diğer diğer yandan Mart geçsin ve Nisan damlasın istiyorum,sizlere güzel paylaşımlarım olacak.

Faresiz olarak klavyede fırtınalar estirebilen arkadaşlara yolluyorum
Madem parmak akrobatısın al dinle,bu senin hakkın!

The Sweet Vandals - That's The Way I Am