Cumartesi, Mart 09, 2013

isyankar atlamış mısır*


Femme power gücü adına Cumartesi gecesi kaosunu yardırella.

Filmi buldum koçlar ,mısırları siz patlatın.Mısır infilakı taşeronları aranıyor.Çünkü ben patlatırken hırs yapıp tüm patlangaç dibinde pusuya yatan mısır tanelerini minimuma indirmek için gayret sarfediyorum ve o zaman yanıyor.Eğer hırs yapmayıp çok tane kalmasına razı olursam bu sefer o mısır tanelerini yemek için çaba sarfediyorum.Gel gör ki , o tanenin dış katmanı hopp diye damağıma yapışıyor,bilemedin bademciğimin arkasına saklanıyor ve çıkmıyor.Bir damacana su iç yine boşa kaçmıyor.Her badireden sonra ''bi daha o tanelere elimi sürmiycem''desem de yine yeniden onları tasın dibinden bulup yiyorum(yanık olursa daha bi makbul).Sonra bütün gece ara dur patlak mısırın patlamayan tanesinin saklandığı yeri.Bunların müthiş bir mekanik mukavemeti var ,bazıları isyankar ve dirençli.
M.Ö 3600'da hangi cin akıllı patlattı ilk mısırı acaba?Kim başımıza sardı bı belayı?Kim dedi şu taneleri infilak ettirelim diye?

Temam yaeee ben sadece filmi buldum,
mısır falan patlaymıycam zaten gdo var.700 kalori cepte.ohhh!

Movie of da day cankuşlar:

Female on the beach