Cuma, Mart 08, 2013

Mûsıkîli kotasız ortamlaaaa*


Lö Değer müzika diyarından selam.
lam lam!
Allahım artık ''o şarkı neydi'',''iki ay önce bir parça paylaşmıştın,bulamıyorum neydi o?'',''bi siyah beyz filmin linkini vermiştin adı neydi onun?''gibi maillerin sonuna geldik.Artık bu tür sualli mailler gelmeyecek ve post post video arama derdinden kurtalacaz.Sormayacaksınız di mi?Ulan her bi boku bana sormayın,kendi ayaklarınızın üstünde durmayı öğrenin artık.uheuhue.Bi anma hizmeti bu bak,niyahhhh, büyük bir yükten kurtuluyorum.Çünkü ''valla hatırlamıyorum''cevabını artık kimse yutmuyordu.
Bu isyanımı duyan blogger ve youtube kızanlar kırıştırmaya başlamış.Blogda postların altında paylaştığım her musiki otomatikmancana youtube sayfasında arşive yatıyor.Lö dikizzzzzzzzz.Artık ne halt yiyosak sanal mecraya salındığı için paylaşılan videoları arşivleme görevine soyunmuşlar(yeni değil,çok oluyor)Hapşursam ensenizde hissedeceksiniz yani.Ay ne iğrencim.uheueuue.Melodişinas hapşurayım bariiiiii.
Herneyse musikili video dünyasına pislik karıştırmayayım.

Alın musikiperver gönül dostlarım,dinleyin.
Üşenmedim post yazdım,dinleyeceksiniz.
Sim ten gonca fem goes to>>>değişik bağlantılı sanal kafalar!

Sen benim şarkılarımsın 
VintageBiscuit youtube