Cumartesi, Nisan 20, 2013

kuzu kuzu melanj bekleşmecesi*





///Nasıl bakalım mevsim sapıtmaları,geçişleri ve geçemeyişleri ile aranız?Benim gün be gün değişen bir grafiğim mevcut.İstikrarı oldum olası sevememe ve sağlıyamamamın faturasını mevsimcağazların geçişine bağlamak yalan-yanlış olur.Ara ara 'havalar şerbet mi olsa' diyorum ,sonra vazgeçip 'kışı çok özliycem'diyorum.Ara ara Nazım Hikmet gibi 'ah!açılma bahar,açılma bahar!'dedikten sonra 'mı acaba' diyorum.Garılar, çiçekli pontulları ve hali hazır ettikleri pedikürlü patileriyle çiçekli pontullarıyla ve birkenstock'larıyla hazır pusuda bekliyorlar.Bi güneş açsa tarumar edecekler ortalığı ama şimdilik sinmiş bekliyorlar.Bi de  o saçlar  maşalanıp,fönlenip dışarı çıkıldımı bahar geldi demektir.Acaba sadece bu kadınlar için mi bahar gelmesin diyorum, kar kış olsun şunlar evden çıkamasın diye mi?Böyle bi bahar gelsin coşalım,kuduralım,kendimizi dışarı atalım grubu var abi.Uzun zamandır bu familyayı inceliyorum ama halen çözemedim.Görende her allahın günü maşalanıp bungee jumping yapmaya gidiyorlar sanacak,o kadar heyecan,adrenalin dolular bu bahar ve sokak gezmelerine.Bi aşağı bi yukarı bi aşağı bi yukarı.
Herneyse;ne diyordum,uzun süre soğuk diyarlarda mevcudiyet göstermek bile bu bahar ve yaz molasını elimden geldiğince erteleme isteğimi durduramıyor.

///Henüz erik yemedim,görmedim bile.Dolayısıyla erik komasına da giremedim.Ama şimdi yazarken istedim.Amaçsızca erik yemek istedim,'yeşilmişik' diye diye yemek istedim.Kimle aynı çay tabağı altlığına koyulmuş tuz öbeğini paylaşmak isterdim?Can Yücel'le tabii ki.Biz onunla yeşilmişik o zaman!

////Sanırım bugün en çok beğendiğim şey bu oldu.İçinde bazı cümleler var ki, 'nefes alışı' bu denli düz anlatan hissiyatlara uzun süredir rastlamamıştım.İki güzelliği birbirine şiirsel olarak ne güzel bağlamış.Katmerli insanları seviyor ve merak ediyorum.

///Siz> baharı bekleyen kumrular gibi beklerken ben mayo seçimini yaptım bile.Bu yaz konseptim belli,tarzım belli.Sahil güvenlik .Sarı seçmediğim için beni halen sevebilirsiniz.

///Kulaklığın sesisini kısmayı unutunca civarın beni uyarmadan sabretmesi hallerini çok seviyorum.
O zaman bi tane daha dinliyebiliriz.