Çarşamba, Mart 28, 2007

haddizatında *


ben duygusal zekaymışım * Adalet Bağdu öyle dedi * süper bir kadın o * yani duygusal zeka olunca analitik zekalarla pek anlaşamıyosun * onlar sistematik tipler * planlı programlılar * ben değilim * ben duygularımı ön planda tutmazsam yaratıcı olamam * hiçbişey yapamam * elim kolum bağlanır * plan programların içinde kaybolurum * bana şunu yap dersen yapamam * onu kendim yapmalıyım * şu yukarıda ki manzaradan 50 bin tane konsept çıkarmalıyım * ama şuraya bak ne görüyosun deseler * sadece suratlarına bakarım *

Mart ayı hepimizle dalga geçmeye devam ediyor * hatta geldi 2 puan aldı hepimizden * üstüne bide nanik çekti * o zaman eldivenlerimiz çıksın naftalinli sandıklardan * giyinirken de planlı olmayın * renk uyumu sağlamaya çalışmayın * inanın şuna siz farklı giyinince insanlar da sizden cesaret alıyor * kim ne der sorusunu yıkabiliyor * hiçbişeye uyum sağlamak zorunda değilsiniz *