Salı, Mart 27, 2007

tecelli diyelim *



allahım bazen inanamıyorum kendime * sen aylarca zorla sarışın olmaya çalış * inadına kendi saç rengini inkar edip illa ben de Madonna gibi olucam diye yırtın * hatta saçının sarısı koyu bulup mırın kırın et * sonra kalk hopppp birgün kafana essin ve kalk saçları koyuya boyat * tam ikizler burcuna yaraşır bir tavır sergiledim * kuaför de vakit geçirmeye bayılırım * hatunların aynalardan birbirini çapraz kesiş ateş hattına tutuş kısmına bayılırım * kuaförde bir sigara yakıp türk kahvesi eşliğinde saçımda ki değişimleri izlemeyi severim * hele bu kuaför Cozy ise hergün oturmaya bile gidebilirim *
 
ama bakın ben bu ani değişikliği bunalım veya depresyon sonucu yaptırmadım * depresyon kaynaklı bir değişim olsaydı 3 ay önce yaptırırdım * bu tamamen bir sabah kafama esmesiyle alakalı * beni tanıyanlar bunu yadırgamadı * zira bendeniz lise yıllarında * tatile belimde saçlarımla gidip eve 3 numara erkek kafasıyla dönen bi insanım * annem 3 numara saça diretmediğim için memnun * biliyorum içinden hep evde kalıcağımı düşünüyordu * herkes durumdan hoşnut * en çok ben *
ne garip ya * bir erkek kalkıp saçı hakkında bi post yazarmı acaba * oysa bizim için nekadar önemli * saçlarını dağıtırsın rüzgarlara dağıtırsınnnnnnn*