Pazar, Mart 25, 2007

mütemadiyen ŞAKŞAK *



laf lafı açtı geyik ortamında * kimi çekmek istersin dediler * nasıl yani dünya üzerinde mi * evet dediler * en çok kimlerin fotolarını çekmek istediğimi düşündüm sonra * aslında çok düşünmedim * kafamda isimler pat pat düştü beyincikten dilime* herkes bi ton isim söyledi* Heidi Klum lar havada uçuştu * yok ama ben kadromu belirlemiştim * bu beşliyi sundum onların isimlerine karşı
 
birinci fotoğrafını çekmek istediğim insan evladı kesinlikle Alex Kapranos olurdu * postmodern varlığı ; incecik ,upuzun dağınık favorili adam * kıyafetler Paul Smith ve Dormeuil olmalı * hep somurturken çekerdim
 
ikinci isimde çok net kafamda * Jefferson Hack * erkek giyiminde çığır açan bi adamdır bu * biraz David Bowie biraz Mick Jagger * biraz ne olduğu belirsiz * sadece elmacık kemiklerini çekmek isterdim * ve tabii ki bi erkek ayakkabı ikonu olması da cabası * Brit akımı ondan sorulur *
 
üçüncü tercihimi The Strokes un solisti Julian Casablancas olurdu * eee annesi zamanının Danimarka güzeli olunca oğluda doğuştan fotojenik olmuş * dudak çekerdim
 
dört ise Pete Doherty * o modanın en sevdiği kahramanlardan biri olmayı devam ettiriyor * Heidi Slimane nin Dior Homme koleksiyonunu hazırlarken ondan ilham aldığını itiraf etmesi bir tesadüf değil * ve bence süper foto veriyor * kafası yerinde olmak şartıyla * takım elbiseli çekerdim*
 
beşinci kim olsun kim olsun * eee kim olucak * tabiiki Richard Ashcroft  karanlık romantizm * tamamen bohem bi hava da çekerdim *
 
aaaa 5 kişiydi ama ben birini daha söylemezsem çatlarım * ona hemşeri torpili geçmek istiyorum * İtalyan baterist Fabrizio Moretti * ama saçları kıvırcık olma şartıyla çekerim *bunlar dışında bi allah kulunu çekmem *