Perşembe, Mart 29, 2007

pürneşe *




eski fotolarda saçlar sarı görünce bi garip geliyor ki sormayın gitsin * herneyse konum o değil * zira reel hayatta 1 haftadır konumuz saç * yazı konumda saçtı * bu ay saç kontenjan hakkımı doldurdum * bastaa * bilistifade hoppppppp makarna olayına dalıyorum * çünkü ben bunu çok seviyorum * mideme teşerrüf edişi acayip keyifli * makarna olunca sofra bana daha neşeli gelir * tamam ben ırsi olarak böyle düşünüyor olabilirim ama genel gözlemim bu yönde * mesela makarna sevmeyen insan çok az * ama biz de her akşam olmazsa olmazdır * bi nevi ekmek eksik olmayışı gibi * yenir veya yenmez * yenmez ise kedilerimiz var * bizde yemekler asla çöpe gitmez * yanında mutlaka şarap olsun isterim *bazı makarnaların da soslarında şarap kullanırız zaten * tabiii güney olunca daha acı da kullanırız * gelişigüzel karman çorman soslar yapmayı sevmem * ne varsa koydum olayını sevmem * makarna da geleneksel tatlardan yanayım * mesela 3peynirli pasta yapılıcaksa * o klasik güney tarifine göre yapılmalı *

yedim , içtim ..... bloğu olarak bunları sizlerle paylaşmalıyım ey ahali * ham hum yemek lazım * çatalla makarnaya vahşiyane bi dalış yapmak lazım * mutabık mideler el kaldırsın *