Cuma, Mart 30, 2007

harakiri post *


heryer heryerde * masamda ki dağınıklığımın imdadına mutfakta ki tartölet kalıpları yetişti * valla süper yardımcı oldular bana * herşeyi topladılar * bu fikri veren Selim e teşekkürlerimi sunuyorum * hergün odamı toplamak için bir robot icat edilse * heee ne dersin *

Travis ve Incubus tonunu tutturucaz tamam mı *



panic havası var * evet var * dünyayı ilgilendiren * aslında insanları ilgilendiren * çünkü bu dünyaya sadece insanlar zarar veriyor * büyüdükçe insan canavarlaşıyor * ülkeler dinazorlaşıyor * Vintage de daralınca bol bol yağlı boya yapıyor * yok ya aslında daralınca değil * çok yoğun olduğum dönemler boyalara ihtiyaç duyuyorum * 5 gün uyumak istemiyorum mesela * sonra o tabloları arkadaşlarıma hediye ediyorum * evde tutmayı sevmiyorum *dumdum ' un boyaların arasına atlayıp tiner kokusundan nefret edişini izliyorum * kuyruğu bir hafta kırmızı oluyor * bir hafta sarı oluyor * o çok komik bir kedi *