Perşembe, Ağustos 09, 2007

dezenfekte enstantene *



saçlarda beyazlar çoğaldı * ırsi mırsi diye bi ton bahane buluyorum tabii * boyatıyorum * 15 gün sonra yine * haydaaaa * daha yeni boyamıştım *
yooo aslında yaşın ilerlemesi paniği değil bu * çünkü ben büyüdükçe kendi halimden daha memnun bir kadın halini aldım * daha bir anlıyoruz birbirimizi * beyin ve kalp daha uyum içinde çalışıyorlar artık bedenimde * beni zorlamıyor * ruhumun da onlara ayak uydurması beni rahatlatıyor !

*ama deli çağlarda öyle mi * aman allahım * kalp ayrı atar * beyin başka alemde * ruhun havalarda

yaş almak bu yüzden güzel işte * kendi gelişimini adım adım izleyip son aldığın şekle bakıyorsun * sadece bunun için bile yaşamaya değer *

geçenlerde kuaför için şehre indim * tanrım içeri bir girdim * herkes birer Holivudlu Victoria Beckham * bu şaka olmalı diyorum *
*
hayır değil
herkesin saçı kısa küt * arkası kısa * önler uzun * ve sarı!
eskiden kumral olan küt kafalar * Victoria Beckham bir çekim için kafayı sarıya boyayınca * kalkmış bizim hatunlarda boyatmış
hepsi Victoria Beckham 'ın gökdelenden düşmüş hali gibi *
tabiii hepsi birbirini kesiyor aynalardan *
beni kesmiyorlar çünkü beni Holivud kategorisine dahil etmediler *
 
eve gidince bununla ilgili bir yazı yazmam gerektiğini düşündüm * milkshake imi yaptım ve yazımı bitirdim *


ev yakında şu çöp evlerden olucak * ne kadar dergi var bilmiyorum * ne kadar kitap olduğunu konusunda da ipin ucu kaçtı * yani bu konu tamamen kontrolden çıktı * ben dergileri de not alarak okurum * bir defterim var * konulara ayrırdım o defteri * dergilerde ki önemli noktaları oraya not alırım * foto lazımsa kesip o kocaman defterime yapıştırırım * böylece bi konu için bütün dergilerimi en baştan eşelemem gerekmez *

ben bazen çok düzenli ve aklı selim bir kız olabiliyorum *
ama evde ki yardımcı kız * neden otu boku durmadan çektiğimi çözemedi *
neden ayaklarımı çektiğimi * niye sağı solu çektiğimi *
azimle beni takip ediyor *
amacımı merak ediyor *
abla ne yapıyorsun demek istiyor ama diyemiyor *
muhtemelen deli olduğum konusunda elinde bütün veriler var *
ona anlatmak istiyorum *
bak ben kurgu foto ve obje çekmeyi severim diye * ben manzara çektemekten nefret ederim * iki arkadaş sarılıp foto çekmeyi sevmem *
ben vazo çekmeyi severim *
ama en çok ayak severim *
gözünü seveyim anla beni !

şaka maka Ağustos sonrası ver elini Eylül *
şimdiden hazırlanalım