Çarşamba, Ağustos 08, 2007

meşakkatli çalımlar *


sıcak günün üzerimde yarattığı mutluluğu yazılara dökmeyi çok isterdim ama şimdi bunun imkansız olduğu kanısındayım * bikinimi şimdiden giydim * ben hazırım mesajı veriyorum bu kadim Ağustos aynın güzel gününe * cırcır böcekleri birazdan hep bir ağızdan söylenmeye başlıycak * şen muhabbetleri var

Peter Bjorn & John - Let's call it off dinliyorum * kumaşlara daha iyi konsantre olmamı sağlıyor ! * sırf şekil olsun diye sigara ve kahve alıyorum yanıma *




beyaz elbise yapmak istiyorum hep * renkli kumaşlara gözüm kaysa bile elim beyazlarla buluşuyor * ama gelin görün ki bunu görünce çok kıskandım * çok akıllıca * mükemmel bir fikir !


her şartta onu okumak için zamanım mevcut *


köylüler sıcak pide yapıyorlar * tanrım nasıl baştan çıkarıcı bir kokudur o * akşam üstleri üzerine biraz nutella sürüp gizli gizli yiyorum * ya bende böyle durum var * eskiden şokella şimdi nutella yerken bir suçluluk duygusu ile kimse görmesin diye gizli gizli yiyorum * evde tek olsam bile bu durum böyle * küçüklükten kalan bir anne baskısının sonucu bu * şokella iştahımı kapatıyor diye hep şokellayı saklardı annem * ben ne eder bulur hepsini yerdim * şimdi büyüdüm kocaman kadın oldum ama hala nutella yerken annemin eli ensemde biticek diye tırsıyorum !
bir İtalyan dergisinde okuduğum yazı dikkatimi çekti * kadınların ömürleri boyunca çok iyi birer rol kesici olduklarını yazmıştı yazar * kadınların çok iyi birer tiyatrocu olarak dünyaya geldiğini savunuyordu * kadınların erkeklerle hiç alıp veremediği olmadığını * kadınların savaşının yine kadınlarla olduğunu *
hatta aldatılan evli kadınların bunu hiç bozuntuya vermeden sadece diğer dişi arkadaşlarına karşı savaşa kaybeden durumunda olmamak için bunu kabullendiklerini çok hoş bir dille anlatmış *
evet gerçekten böyle bir durum var * aldatılan kadınlar hemen ikinci çocuğu düşünür ve her gün fön çektirmeye başlar * savaşı yarı yolda bırakmaz * başka kadınlara kocamı yar etmem diye debelenirken diğer taraftan kendi çevresinde ki bayan arkadaşlarına küçük düşmekten korkar *
yani beyni herşeyi düşünmek zorundadır *
bu kadar alengirli mevzular karşısında tiyatro kabiliyetinin gelişmemesine imkan yok *


kiraza bulanmanın sınırı yok *