Salı, Ağustos 07, 2007

ruh repertuarı *



Garou ' nun gitan deyişi kadar nazik bir gün * o kadar ki güne nasıl başlıyacağımı bilemedim * günün etrafında tavaf ettim * sonra ortaya tamamen işli bir sırt dekoltesi çıktı * birşey yapmadan önce resmen kıvranıyorum * karnıma ağrılar giriyor * karnımın ağrısı ile ilintili olarak hayatımda bana heyecan veren şeyleri kesinleştiriyorum *


o kırmızı şey var ya * bir içim suya tekabül ediyor *
hem su içen ölüyor * bakın bunu içen bizler de bir gün öleceğiz * ama su içenlerin dediğine göre bizler cayır cayır yanacağız *

Can baba Can baba Datça ' dan bu konu ile ilgili görüşlerini bekliyoruz



acaba hangi köşesine kaçabiliriz * vapurdan inen İstanbul plakaları akın akın istila ederken ortalığı biran önce Ekim in gelmesini bekliyoruz * gerçi gelenlerin yarısı umdukları dısçak dısçak ortamı bulamayıp apar topar arazi oluyor ama yine de her zaman tekrar ettiğiim gibi * eski Ada ziyaretçi profiliniz özlemekten başka birşey düşmüyor bize * sırada Gökçeada var * Olimpos ve Bozcaada terminatörleri için sırada Gökçeada var * ilk onlar keşfetmeli * sonra da orası popüler olamadan önce gitmiştim ben demeliler *

bu ilk ben yaptım laf geyiklerine bayılırım *
ooo ayakkabılar moda olmadan önce ben giyiyordum * sonra millet giymeye başladı diyen tipler vardır *
benim öyle bir arkadaşım var *
mesela babeti ilk kendi giydiğini ısrarla yıllardır söyler * biz onu bu konuda kızdırmaya bayılırız *
bazılarının kafa kağında ki yaş ilerlese bile * dili bazen ortaokul sıralarını aratmıycak kelimeler kurar *
0 hesap




organik bahçe* daha yeniyiz * 10 sene gerekiyor tam olabilmesi için * araştırıyoruz * okuyoruz * kayısı * üzüm * şeftali * dut * ceviz * domates * biber * pazı * soğan * çilek * vişne * kabak * hıyar * marul * maydanoz * dereotu * nane * mısır * nar * semizotu *
bunların hepsi bahçede mevcut *
kimyasaldan uzak duruyoruz !