Cuma, Ağustos 10, 2007

talk of one thing and another *





mavi deniz analarına karşı büyük bir ustalıkla direnç sağlıyorum *
o kadar çoklar ki *
kaşınıyorum !
sıcak havalardan dolayı onlar da kendini kıyıya vurdu * bu bir uzman görüşü değil tamamen an itibariyle benden çıkan bir sallamasyondur *


bugün çok samimi olmadığım biri bana ; sizi dinlerken insan yoruluyor dedi
ZONK *
nasıl yani * insan bu kadar açık sözlülük karşısında ilk başka yerinde baka kalıyor *
tırnaklarımı çıkaramadan önce ona son bir şans sorusu sorusu soruyorum *
ne anlamda ? diyorum ona orta karar bir ses tonuyla *
çok konudan konuya atlıyorsunuz da o yüzden diyor alttan alan bir ses gıcırtısıyla *
tamam yumuşuyorum * çünkü haklı * annem de bu konudan şikayetçi *
bir an bana geveze diycek diye aklım çıktı * gevezelerden çok çekmiş biri olarak o sınıfa girmek istemem *
bu yüzden rahat bir nefes alıyorum*
evet haklı ben konudan konuya çok zıplıyorum * sonra eski konuya geri dönüyorum * eski kapatılan konuyu tekrar açıyorum * tekrar kapatıp alakasız bir konuya atlıyorum *
anne tarafından bunun genetik yansıması nedir bilmiyorum *
ama bunu çok yaptığımın farkındayım *
işin ilginci etrafımda ki arkadaşlarımı da böyle seçiyorum *
mesela Aslı * onunla muhabbet durumumuz ayrı bir olay ! * durmadan aynı ana başlıklar hakkında aralıksız 1 hafta muhabbet malzemesi yaratma potansiyeline sahibiz ikimizde *
zaten rahatsız olanlar bir daha yaklaşmıyor yanıma *
bu kızdığım yönüm aslında bazen işe yarıyor
HOPPPPP başa sarıyorum *
mavi deniz anaları kaşındırıyor beni !
stop *