Pazar, Ağustos 05, 2007

telefon sessizde gecesi *


hsbc cep telefonu mesajları ruh sağlığımı iyi yönde etkilemiyor * durmadan mesaj geliyor * ülkenin bir ucunda denizin ortasında * etrafında hiçbir canlı belirtisi yokken bile hsbc beni yalnız bırakmıyor * turkcell ondan daha beter * Beyaz yaz Rober Hatemo cebine gelsin diye bana psikolojik baskı yapıyor *

sade beyaz elbiseler * tabii ki kendi diktiklerim bana göre en güzelleri * bu tamamen onlarda kendiğimi bulduğum için * kendime göre güzel bir gerekçem var * ama beyaz bir elbiseyi tamamlamak için Eley Kıshımoto dan yardım almak gerek * çünkü o mükemmel ! * sizin de aklınınızı almasını umuddd ediyorum bayanlar *


bir kaç ortak sorulu mail gelmiş * vejetaryan olmaya nasıl karar verdiğim ve bunu ne kadar sürede başardığımla ilgili *
cevap : bu kısa sürede olmadı * 6 senedir kafamda kararımı oturtmaya çalıştım * 6 sene önce ilk olarak balığı kestim * yavaş yavaş ilerledim * sonra kırmızı etten tiksinmeye başladım * kurban bayramı bu sürecimi daha hızlandırdı * sonra tavuk etini kestim * köfteyle bir süre direndim * ve sonucunda her türlü canlı eti tüketmeyi red ettim * kan akan hiçbirşeyi yeme hakkı görmüyorum kendimde * eğer başka gıdalarla karnımı doyurabilirsam niye başka bir canlının ölü hücrelerini yemeyi tercih ediyim * neden bu katliama ortak olıyım *
bu sisteme karşı bir duruştur *
hayatı karşılayıştır * hayat felsefesidir * can almak fikrinin kenarından köşesinde hali durmak istemem *
arkadaşlarım ara sıra soruyor * iskender hületmeyi özlemiyormusun diye * ama inanın beynimin o bölümü bloke oldu * hiçbir şekilde istemiyorum * gerçeklere duyarsız kalamazdım !


kocaman kocaman kollar * kovaman bileklikler * kocaman gözlükler * bunun için en çok saten kumaşlar hoşuma gidiyor *
ama şu sıralar hangi modele saplanıp kaldın derseniz * marimekko ellerine sağlık derim *

bana orayı burayı kurcalamak yarıyor * işte bu tamamdır !
çamaşır makinam ol!
ben martininin soğukluğunu sevdim !
biranın yavşaklığını
şarabın elimde ki duruşunu
tekilanın başı boşluğunu
sevdim !


denemiş ve onaylamış biri olarak *
size tavsiyem var *
ben siyah beyaz takıldım * siz morlara bi bakın !
öpüldünüz *
tanrım ne çok linklemişim bu post u *
bu linklerin buğulaması süper olur