Perşembe, Ocak 31, 2008

şeytan en güzel sözleriyle sırnaşmakta *



muhteşem bir hava var *
deniz dümdüz * pofuduk mont fazla geliyor *
sabah deniz kenarında uzun bir yürüyüş yaptım *
spor amaçlı değildi *
güneşin altında ; ruhumu benmari usulu eritip kalbime kattım *

sakinlik ve beyazlık heryerde !
içimde dışımda *
sağımda solumda *
tepeden tırnağa *
dip köşe

vintage eldivenler *
aslında her rengi ilgimi çekiyor *
dönemleri ve kullanım şekillerini çeşitlendirmek hoşuma gidiyor *
1950 ' lerin eldivenleri gözdem *
işte bunun en güzel örneği *
siyah vintage eldiven !


ayakkabi konusunda sınır yok *
hep VAIO elimin altında *
yeni parçalar farkediyorum *
bazen ağzımın salyalarımı akar vaziyette yakalıyorum *
BU açık mavi vintage ayakkabılar ve ŞU krem renkli vintage ayakkabılar beni yeni alemlere götürdü !