Cuma, Şubat 01, 2008

Ey gün ! sende yorgunsun 24 saat *




yine mükemmel bir hava *
Durance oda parfümü ruhu okşuyor *
kedim yalanıyor *
Lauren Bacall üzerinde çalışıyorum :
soğuk bakış ve doğal cazibe *
maskülen ve fenimenliğin kusursuz birleşimi *
dalgalı saç ve belleklere kazınan öldürücü alttan bakışları *
'' To Have and To Have Not '' filminde oynayarak beyaz perdenin efsane oyuncusu Humprey Bogart ' ın kalbini kazanma süreci *
keyifli bir gün başlangıcı !

onları izlemeye bayılıyorum *
sadece izlemeyi mi ?
HAYIR *
onlar hakkında yazılanları okumaktan keyif alıyorum *
gülüyorum *
hepsi o kadar farklı ki *
o kadar matraklar ki *
kedi sevmenin ve sahibi olmanın sonsuz hazzını yaşıyorum !
size tavsiye ediyorum * kedi alın ! * sokaktan !


vintage kemerlerin dönüşünü 40 gün 40 gün gece kutlıyabilirim *
davullu zurnalı *
kelebek kemerlerinizi; 60 ' ların motifleriyle bezeli elbiselerle kombine edebilirsiniz *
benim gibi hırka ve kısa mıntların üzerine bile takabilirsiniz *
bu senenin HIP aksesuarları arasında baş rolde :
retro kesim gözlük
deri eldiven
kalın topuklu ayakkabı
kristal taşlı cuff
soket ipek çorap
kelebek kemer

cırtlak renkler giyince , cırtlak renklerle boyanmak istiyorum *
Mac ' in , Techno - color serisine bayılıyorum *
Dan Flavin ' in , 60 ' lı yıllarda ki florasan '' icon '' heykelleri gibi Mac ' in renkleri bazen bana büyük çapta ilham veriyor *i
ne alaka
kel alaka !