Cumartesi, Şubat 02, 2008

sinir dingilteden olaylar






bakın burdan açıklıyorum :
ben , Vintagebiscuit nickname ile moda ile alakalı başka bir yerde yazmıyorum *
herhangi bir moda sayfası ve kıyafetlerin sergilendiği başka bir sayfaya üye değilim *
Vintagebiscuit adını kullanarak böyle bir sayfada benmişim gibi dolanan bir arkadaş varmış *
forumlarda insanlara yalan atarak , bu bloğun sahibi gibi herkesle konuşmuş * bunu bizzat gördüm ve okudum !
akıl alıcak iş değil * lütfen o sitede bulunan ve yalan atılan insanlar bu olaya tepkilerini göstersinler *çünkü bu gerçekten çok çirkin bir şey !
bissürü mail geldi * ve mailler üzerine biraz geçde olsa uyandım işi *
şimdilik burdan o sayfanın ismini vermiyorum * bir an once bu saçmalığın bitmesini istiyorum * ve bu ruh hastalarını bünyenizde bulundurmamanızı istiyorum ! sevgiler saygılar