Salı, Ocak 29, 2008

kendime telefon açtım *





hala kar yok *
aman olmasın ne yapalım * Tüm Marmara kar altında diyince gaza gelmiştim oysa *
fos çıktı *
gün arası haberlerini takip ederiz bizde *
trafiği artık tv de izliyorum *
eskiden içinde olduğum İstanbul kaosunu şimdi uzaktan çok yabancısıymışım gibi izliyorum *
ve bana yabani bir hayat geliyor *
gerçekten bana çok yabancı *
İstanbul ' u ara ara yoklamak daha zevkliymiş * anladım !
işim düşünce İstanbul ' u kullanmak çok akıllıca


gözümün önünde kediler dolanmasa bile bir kedi fotos ve yaaaa objesi olması lazım *
kediler bana ilham veriyor *
eskiler bana ilham veriyor *
dağınıklık bana ilham veriyor *
bi kedi insana nasıl ilham verir diye soranları anlıyabiliyorum * ama inanın bir cevabım yok *
miyavlasam olur mu *


yapma çiçek ama suya konulabilen çiçekler çok güzel bir kandırmaca ve bahar havası yaratıyor * tamamen yutturmaca * benim gibi çiçekleri kopartmaya kıyamayanlar için iyi bir yol aslında *
kışın göbeğinde evimde laleler açmış *
Selim Bölükbaşı ' nın kemençe sesi gibi huzur verici !
nerden geldi aklıma bu şimdi *
ama öyle * o çok güzel çalıyor !