Pazartesi, Ocak 28, 2008

salağa yattım * uyuya kaldım !



eeee kar mar yok !
aksine hava çok güzel * berrak !
etrafta her ayrıntı çok belirgin * hava ve renkler o kadar net ki *
garip bir hava var bugün dostum ***
*
Demir Demirkan ' ı okurken dün şok oldum * ne güzel cevaplar vermiş *
kelime seçimlerine bayıldım *
iki kere okudum *
artık et yememe kararına saygı duydum * +1 kişi daha olduk diye sevindim *
İstanbul ' dan uzaklaşma kararını kendime çok yakın buldum *
sevmezdim bu adamı * artık sevdim !


ısırgan otu topladım *
ellerimi çok ısırdı ilk başta * sonra gidip makas aldım ve kar eldivenleri giydim * ne kadar ısırgan otu varsa topladım bahçede *
bahçe sınırlarını aşıp eş dostun bahçesine bile daldım *
kediler peşimde kuyruk *
tam bir ekip çalışmasıydı *
bugün ; ısırgan otu menümle doğal yaşam ünitemde varolucam !


kitaplar yine olduğu yerde kalsın şimdilik *
biraz kolaçan zamanı * bloglar fora !
Sally Jane Vıntage
Eleh !


ya ben nerden bilebilirdim bu minnacık yerde bu kadar güzel şeyler yapabilecek insanların yaşadığını *
gurme okuluna ne gerek var *
siz yapın ben denerim !!!
tüm samimiyetimle