Perşembe, Şubat 19, 2009

chi di vio non riesce a bere vino?*




En çok mantarlısını severdim *
sonra sonra ;R'nin, annemden bile güzel icra ettiği domatesli penne delisi oldum *
şimdiki favorim kesinlikle ıspanaklı ve kuşkonmazlı makarna!
Ve bunu yaparken en iyi sonucu Ambra'dan alıyorum*
Güneyde,Puglia makarnaları için dünyanın en yavan makarna merkezi dense bile benim damak tadım tam tersini söylüyor*
Herneyse konu karışmasınnn;
Kuşkonmazlı ve ıspanaklı makarnayı yaparkan ki tercihim Ambra Tagliatelle!




15 yaprak hafif haşlanmış ıspanak *
8 yaprak taze fesleğen
8 yemek kaşığı zeytinyağı*
1 diş sarımsak
ve kavanozda ki tüm kuşkonmazların kafası *
-
Bu nadide yeşillikleri rondoda çekiyoruz *
arada bakıyoruz yine çekiyoruz *
sonra bu karışıma 1 su bardağı krema karıştırıyoruz *
fesleğen kokusu ruhunuzu teslim almaya başlıyor zaten *
8 dakka haşladığınız makaronileri süzüp bu karışımla halli hamur ediyoruz *
sonra veriyoruz üstüne parmesanıııııı
veriyoruz parmesanıııııııııı
ver allam verrrr!!!
-
Mini not:
-Migros'da,,,, süper sevimli,kocaman ve ucuz makarna tabakları var.Yolunuzu düşürün bi derim ben.
-Cankara 2003 öküzgözü nasıl yakışıyor bu makarnaya anlatammm!