Salı, Şubat 17, 2009

karabiberim vur kadehlere hadi içelim*




-Sabah'ın yeni reklamı trajedilere gelesice bir durum .Zaman gastesinin geçen sene ki reklamına ne kadar çok benziyor! Eeee benziycek tabii aynı pencereden yorumluyorlar hayati!Benim merak ettiğim aynı reklam ajansımı yaptı acaba?Hepimiz farklıyız ama biriz mesajı eskidi artık yani yapılmış olan bir reklamın benzeri bir sene sonra niye yapılır ki?
''başörtülümüz de var/mini eteklimiz de'' var-mış.ba ba bakkk!
-
-
-Biliyorsunuz anne-kız sendromu diye bir durum var !Bağdat Caddesinde 18lik kızlarıyla aynı şeyleri giymeyi çalışan anneler var !Yahu güzellerim ballarım botoxlarım,, her yaşın ayrı bir güzelliği ve yakışanı var ! bırakın kızlarınız yaşları ve fizikleri doğrultusunda giyinsin size ne oluyor?Ugg ve solaryum konusunda kızları içinde bir yarış içindeler !Anne kız yanyana gezince ise Minia-Türk gibi oluyorlar !
-
-
-Wıpeoutun şaka olmadığını anlamam zaman aldı ! Ama şunu belirtmeliyim ki programın Editorial ekibinin önünde saygıyla eğiliyorum lakin bu kadar yaratıcı yarışmacı isimleri bulmak büyük çapta birikim gerektiriyor.'Sonra çok önemli tenimizin uyumu Asuman' ise bomba.Harbi iyi bacak var hatunda !
-
-Flamm ve numnummmmm*dost tavsiyesi iyi bi/şeydir!
-
-
-Trip'de yarın akşam, 1970's Turkish Pub gecesi var !tın tın tın ceylan gibi sekerekten güzel müziks*
-
-
-Nadidem Sulthan'ın lahana kapsülü,Seda 'nın elmakromlu zayıflama bannerlarından tam kurtulduk derken şimdi de bi günde 4 kilo verin bannerları hortladı.Ne oluyoz lan ?




Okan Bayülgen'in ,Sade vatandaştör programında dün akşam bir doktor vardı konuk olarak !
Ne derse beğenirsiniz;
Büyük popolu/kalçalı ve basenli adamlarda Östrojen hormonu fazla Testestron azmış *yani tembelgöt olurlarmış !!!
Dar kalçalı adamlarda ise tam tersi Testestron fazlaymış *
Bu yüzden kadınlar,minik kalçalı adamları daha çekici bulurmuş !
Valla koca Dr dedi bunu,öyle yan yan bakmayın bana!
benim suçum yok bilimin karşısında ne desem boş!!!




1 elma 4 böl
yarım limon
1 çubuk tarçın
4 dane karabiber
4 tane karanfil
1 tutam ıhlamur or yeşilçay!
Ben bu çayı yapıyorum ama çayı yapma amacım ödem falan atmak değil * çünkü ödem olayına pek inanan insan değilim! Ne ödemi ya yemicen kardeşim işte .Ben bu çayı evi çok güzel kokuttuğu ve bu kokunun 2 gün evi terketmediği için seviyorum ! Ara sıra içiyorum ''ulan ya inceltiyorsa'' diye ama bunun dışında oda parfümü olarak beni mutlu ediyor!






nternetten sipariş ettiğiniz şeyler sizi hayal kırıklığına uğratabilir*
Görüp,elleyerek almak bizim genlerimizde var ondan internet siparişlerinde hep içimde o genetik kurt düşüyor!
Bazen ooo beybiii süper bazen ise hüsran!





Hayal aleminde dolanan insanlarla zaman geçirmek bana boşa geçmiş zaman gibi geliyor ! Olmayan şeyleri konuşmak bir gerçeküstücülük !
'Hayal de mi kuramıcaz lan?' ın ötesinde bişey bu *
Sahip olunulmayan şeyler üzerine konuşmak tabiri cabizse atıp tutmaları dinlemek üffleyip püfflememe sebebiyet veriyor!
'Olur ya,nasılsa yaparız,nasılsa bulurum' insanlarından bi bok olmaz kardeşim *
hem iş hem aşk
uzak durun hayrınıza !


Çevir sayfaları !
Aaaa unutmadan hazır masaüstümdeyken Material Girl'e bakın !
Uzun zaman oldu hayata geçeli ama çekimler efsane çekimlerdir*
Dirk Merten'in harika fotoğrafları ve tabii ki Astrid Salamon !





Kocaman atkılara devam *
böyle battaniye genişliğinde *



Sen bana 1 adım gel,ben sene 34590 adım geliyim !



TIKTIK diyerekten bade süzerekten:

Son ses,komşular eşliğinde dinlemenin güzelliği*





Kalenin bedenleri (yar yar yar yandım)
Koy verin gidenleri (şinanay yavrum şinanay nay)