Pazartesi, Şubat 16, 2009

Köprüyü geçene kadar ayıya ayı diyen blög*

-Uyurken bu ses ayarlarına ne oluyor bilmiyorum.Nal.an Al.tınörs'ün kadife sesi gibi uyanmak istiyorum !
-
-Flavio'da az yeme ihtimalim hiç olmadı!
-
-Homini gırtlak giyebilirim ama feci kapsamlı spor insanı da oldum * ha ne kadar devam eder bilmiyorum*Öyle dönem dönem gaza gelirim ben ama sonra su koyvermişliğim çoktur* Bu konuda kendime güvendiğimi söyleyemem !Ondan sizde kafanızda sporcu bir vintagebiscuit kurgulamayın !
-
-Ülkem insanının en nefret ettiğim huylarından biri de şudur :
Birine yaşını sorarsın ve ''sence?'' diye cevap verir.''Bilmem'' dersin.''Hadi hadi tahmin et'' der.Ulan niye senin yaşını ben tahmin ediyim.Neden bu yaş oyununu oynattırıyolar her defasında .Yahu büyük desen ayıp küçük desen kadının götü kalkacak .
Allahımm zaten kadınların yaşını tahmin etmek için şifre kırıcı lazım .Hani Keto ve Memiş falan olmanın da ötesine geçmek lazım ! Kadınların surat 50/ memeler 20 ! Kadının surat 25 /eller 50!
Ne olur siz siz olun karşınızda kine şu yaş bilmece oyununu oynatmayın !
''hadi ya hadi ya kaç yaşındayımmm tahminnn ettttttt ''diye şirinlik yapıp genç gösterdiğimii söyle ne olurrrrrrrrrr şirinlikleri yapmayın.
Mal ortadadır neyse odur !Botoxla 5 yaş gençleşebilirsiniz ama hepimiz öyle ya da böyle nalları dikcez kasmaya gerek yok !



VB riyasetinde yayın hayatına devam eden blög için eski gözlükler ve gözlük çerçevelerinin yeri başkadır *
doldurulamaz *


Tüketim toplumunun 'alışverişi azdırma' tekniklerinden başlıcası yüzde elliye varan lafıdır !
Bazı ürünler o elliye varır bazıları varamaz *
Hepimiz bu çarkın yolcuları olduğumuz için bu azdırma tekniğinin albenisine yenik düşeriz *
Her ay kredi kartı ayrıntısını karşımıza alıp kendi kendimize ''önümüzde ki ay bir şey almıycam'' diye sözler veririz .
Ama o çok sevdiğimiz dükkanın camında yazan %50 yazısını bir kere es geçeriz,ikinciye es geçeriz ama diğer hafta camda %70 yazınca hepimiz Amazon oluruz !
Kendimize verilen sözler falan hepsi hopppp uçar gider !
Yukarıda ki ayakkabılar göze çarpınca;Ece, hafif dirtsek temasıyla sarsılır ve ''skinny jeanle süper olur bunlar ''denir ve yola devam edilir !




Ralf ve dövmeleri yüzünden dövme olayına iyiden iyiye ısınıyorum galiba * gazlıyor beni ben her defasında erteliyorum !
En son bunu yolladı gaz verme seanslarının birinde!
Ekose mini kırmızı şalları yaparkan;bir an aklıma Dumdum'la ilgili bi/şeylar yaptırmak geldi *
ama iğne de güzel !
Bence ikizler burcu insanı geçici dövme yaptırmalı*
ayrıca ekose mini şallar sırt tutulmalarına iyi gelir *




Bundan güzel 14 Şubat hediyesi olamazdı pek tabii ki *
Böyle anlarda şöyle dersin yanındakine;
''Tosun be şampiyon olmazsak olmıyalım şu renklerin sahada duruşu yeter'' !

Bi kere o eli indir sonra TIKla


Casiotone for the Painfully Alone dinlemek günlere huşu katar !Salep eşliğinde dinlendiği zaman tarçından daha etkili olur !





Bu ne dünya kardeşim 7 sevene!