Cumartesi, Şubat 21, 2009

sözlerime kulak kabartma tozu!




-dijital foto makinasyonları çıkmadan önce ne vahimdi düşünsene! Kendimizi çekemiyor ve faceboka koyamıyorduk!İnsanoğlu dijitalin gelmesiyle birlikte kendini de çekebileceğini kanıtlamıştır !Yukarıda ki poz bu ilkere sadık kalınarak çekilmiştir ! Makinayı yukarı kaldırıp kendimi çekmişimdir !Tüm manyaklara hediyem olsun****
-

-Kar gelicek kar gelicek diyorlar heyecanlanıyorum !
-
-NTV'yi ,Obama heyecanından sonra şimdi de Oscar heyecanı sardı . Ödüller açıklanınca spikerin gözleri dolacak mı onu merak ediyorum!
-
-Spain on the Road ;köyler de ki lezzetleri tadarken gözlerimiz bayram etti, mideler guruldadı !
-
-Kantoya bayılıyorum! Sanırım ilk olarak yıllar önce Şehir Tiyatro larındanda izlediğim Kantocu'nun etkisi var bunda ! Mükemmel bir oyundu.Çığırtkan rolünde ki Mert Turak herkesi büyülemişti.Herneyse bu oyundan sonra kanto arşivlemesine gittim ve araştırdıkça daha da keyif aldığımı anladım !En çok keyif alarak dinleğim taaa eskilerden bir güzelleme:Bayan bana bak bayan !!!
Ama başlangıç olarak şu CDden başlıyabilirsiniz,misafirler mest oluyor aklınızda bulunsun

Kavununiçi rengine eskiden tahammül edemezken ;
şimdi saçım dahil bir çok renk bu pantone nadidesinin yoluna baş koymuş durumda !
Mart camdan baktırır vesilesiyle kabanları renklendirin !

Dara da gelsin
bize Bestami taklidi yapsın
Nazlı gelsin sonra
sigara içerken böyle poz versin !




Karagözlü TIKnettin aşık oldum ben sana,seviyorum diyorum inanmıyosun bağa
Aslında bu elemanların cingıllarını, şarkılarından daha çok beğeniyorum !
'O puzzone tarzı gibi gibi !

Sen çizmeyi aştın !