Cuma, Şubat 20, 2009

senin okuduğun bilogır bir melekti yavrucum*

'Avrupalı'nın muğlak ahlaki değerlere uzak olması' diye kendi kendimize uydurduğumuz bir laf var ki hala anlamış değilim !(biz ülke olarak ahlak içinde yüzdüğümüzden dolayı mı?)
-
-Land Rover'ın One Mınute lu reklamı!hahaha iyimiiişşş!
-
-''İsim vermiyelim,reklama girer'' diye diye diye programın sonunu bulan programlar var !Konuk yanlışlıkla bir isim ağzından kaçırınca program sahibi panik oluyor!
-
-Loserlık özelliğini yalancılıkla harmanlamış insanları kendi bok çukurlarında bırakıp gitmek kadar zevklisi yok ha !
-
-Dara gibi dostun olsun te se fe'ye borcun olsun !İyi ki varsın Dara ve iyi ki bu projede beraber yer aldık !!!




Kalamış parkında ki kedi ve köpeklere vurgunum yıllardır *
Şimdi daha çok karşıda yaşam alanı oluşturduğum için çok sık Kalamış park sefam olmuyor ama yine de boş zamanlarımda ki tek ye yegane yürüyüş parkurum *
hepsinin kendimce isimleri var *
onlara mama götürmek ve yediklerini görmek çok güzel *
ama kardeşim bi karga ordusu var ki orda anlatamam*
her biri hindi kadar *
kargalıktan terfi edip hindi ebatlarına ulaşmışlar *
çünkü bütün kedi ve köpek mamalarını yiyorlar *
evet kedi ve köpeklere toplu halde saldırıp onları kaçırıp yemeklerini yiyolarlar *
Orda kargaları kovayıp,kedilerin mamaları bitirmeleri için başlarında bekleyen biri görürseniz anlayın ki benim !




Dumdum sinirli zaman zaman *
biz ayrı kalınca hep aynı tablo *
ve yine aynı tablo *
tripler küsmeler *
''O'nu benden daha çok seviyosun '' ve
''bu pire torbalarınla bana nasıl eşit davranırsın?'' bakışları !
Oysa bi bilse O'nun benim kalbimde kocaman ve doldurulmıycak bir sevgisi olduğunu !





Kafein günlük 300mgden fazla olmıycakmış *
Women Health dergisinde ki bilir kişiler öyle buyurmuş *
bi fincan kahve 65*100 mg
çikolata 25 mg
korkmama gerek yokmuş galiba ben 300 mg yi geçmiyorum !
En çok dergi karıştırırken ve kitap okurken kafein atakları yaşıyorum *
'selüüüüüliitttt yapıyor amağğğğğğ' demeyin şimdi insanın asabını bozmayın !




Koldan mahrum kalmış puf montları seviyorum *
2 sene önce yine bir Selebiriti giydi diye moda akımı haline gelip tüm gençlerin kol felci olmasına sebebiyet vermişti bu yelekler*
ama ne biliyim ben seviyorum , bayanlara çok yakıştırıyorum !
kışın çok fazla üşüyen bir insan olmadığım için belki de !




Efsane programa Ahmet Çakar da eklenince evlere şenlik bir durum söz konusu oldu*
akıllardan çıkmayan Yılbaşı kareoke girişiminden sonra anladım ki bu programda fena malzeme var *
Artık, komedi filmleri ve programları izlemiyorum çünkü Telegol izlerken zaten yerlere kapaklanabiliyorum gülerken !
Ahmet Çakar,''Bu yaptığınız Türk futbolunda post modern harp taktiğidir'' diye bir cümle kurabilir aniden !
40 yıl düşünseniz bile bu programda kullanılan cümlelerin feslefik derinliğini çözemezsiniz *
Ayrıca efsane bir rap klipleri var ki allah diyorum !izlemeyen çok şey kaçırır!





İçimde ki potansiyel yemek blogu mode on ne olcak? *
biz ekmek yaptık
tarifini sonra verecem *
makarnanın üstüne bu ağır gitmesin diye şimdi vermiyorum*
hık der gidersiniz allah muhafazaa!
(yalan attım,üşendiğim için yazmıyorum )






Tabipler TIKlarıma bi çare ,


Salty Pirates
gençler çalmaca söylemece *
oooo iyimişşş!





önümüze gelene 1 tekme oynamanın verdiği tenefüs orgazmı ruhunu yaşatan blög!