Salı, Mart 03, 2009

bir sor ama niye yaptım !







- Sevgili Blög;sana blög adını koymanın bilmem kaçıncı ayını kutlamak istedim bugün!Nasılda yakıştı bi isim sana.Ulusların arasına karış diye blöggırıngen falan da olabilirdi aslında!Var var sende bi Iskandinavlık var!
-
-Ahmet Çakar'ın 2 gece önceki bombası.Alex'in maç seçtiğini düşünen Ahmet Çakar kameraya döner ve şöyle der:
'Beyler,
Alex'in beyninin içiyle alakalı negatif sinyallerim ve eleştrilerim var'!!
-
-'Kadınlar maymun gibidir;bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar' lafının hastasıyım.Loser erkek kısmının var ettiği bir laftır bu!Ohhh ellerine sağlık o kadınların !
-
-Kış tatlıları tatlılar topluluğu diye bi durum var ! Bu; Sütaş,Saray,Mado, Özsüt,Tombak mombak ..vs ne kadar tatlıcı varsa bunların hepsi yanyana açıyor dükkanları.koloni halinde yaşamlarını sürdüyorlar,nerden haberlerini alıyorlar birbirlerini anlamıyorum.Sanki biri diğerine alıcı yerleştirmiş!
-
-
Eski albümlere bakınca; o yıllar Amerikan gençlik filmlerinden na kadar etkilendiğimizi bir daha anladım .
'3 2 1 cheseeseeeeeeeeee diyin,çekiyorum la çekilen tüm fotolar albümde yerli yerinde.
bu cheeseeeee deme özentisi yüzünden herkes maymun gibi albümde Bir normal surat yok !
-
-Cumhuriyet ekinin bulmacasını kim hazırlıyorsa,nerde yaşıyor ve yaşatılıyorsa,,,,bu meydan lourus ve ana britanika insanıyla tanışmak istiyorum !


Zebra ve leo baski kumaşların bu sezon patlamasıyla adeta cennete düştük biz!
artanlardan DIYcılık oynamak akla yatkındı;
ki zaten öyle de oldu !
Çanta olayın öyle füzyon açılımlarla pek hallihamur olamadık !
-
Çanta için artık en önemli kriterim logosuz olması *
eskiden hoşuma giderdi ama artık tahammül edemiyorum *
korkunç ve ürkütücü geliyor bana *
Vintage chaneller eskiden kaldığı için yani paraları bayılmadığımdan ve logolarının minnacık olmasından dolayı tercihim.Orta boy olan logolarınını da söküp değişik şeyler ekliyorum oralara !
Ama çantanın her milimetresine düşen 5 bin logolu çantaları aklımın ve hafızamın alması zor.
işin vahim tarafı Holivud yıldızları o çantalara para verip almıyor.Reklam panosu görevi görüyorlar.
onlardan görüp üçüncü dünya ülkesi kadınları da o çantaları almak için yarışa girsin diye !
Çantalara dökülen paralar kadar içimi sızlatan bi durum yok!
Kadınların kadınlarla olan güç savaşının simgesi bu logolar aslında !
Logolu ve damgalı dolanma !
Dalganı geç!



Son zamanlar kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum *
Sektör içinde olunca ve değişik makyözlerle çalışıp hoş beş edince ister istemez insan en sonunda doğru ve hedefi 12 den vuran malzemelere kavuşuyor!
İşin kilit noktası makyajdan yarım saat önce sürülen Bebak Acıbadem kremi.
Hayatımda ki , tüm o marka cilt bakım zımbırtılarını çıkardım .
doktorun tavsiyesiyle;
bebak kullanıyorum ve düzenli olarak bal ve limon maskesi yapıyorum.
Yüzüme bunun dışında; yok peeling yok gece kremi yok gündüz kremi falan yaptığım yok ve eskisinden bin kat daha parlak oldu cildim !
acilen erkekli kızlı sizlere de tavsiye ediyorum !!!!
-
Makyaj malzemelerine gelince :
-
1)Shu Uemura kirpik kıvırıcı bir vazgeçilmez.Tek bir uygulamada sonuç harika .
2)Artık lipgloss kullanmıyorum parlayan herşeyimi yok ettim.Mac russian red kırmızı ruj bence piyasada ki en iyi kırmızı tonu.Sadece bir tane rujum var bitince yenisini alıcam!
3)Uslu Airlines sıvı far serisi de artık klasiklerim arasında!
4)Fondoten olarak Inglot Cream Foundation ve Uslu Airlines airbrush setini kullanıyorum .
5)Pudra olarak artık asla terracotta kullanmıyorum ve tüm simli ve parlayan ürünlerimi imha ettim.Beyaz ve mat ten artık daha çok hoşuma gittiği için Mac Loose Powder ve Inglot AMC pressed pudrayı tercih ediyorum .
6)Yanaklar için allık yerine sadece ve sadece Pot Rouge!
7)Kirpikler için Loreal Volume4x ve bence pisada ki en koyu siyah renge sahip olan MAC zoom lash maskara!
8)Eye Liner konusunda nerdeyse tanıştığım her makyözün de bir numarası olan ve benim çok geç tanıştığım Inglot eyelinerları!
9)Göz altı kapatıcısı olarak Lancome Palette mix tonlarını ve yine Inglotun göz atı kapatıcılarını seviyorum çünkü bu iki marka da kadını yuvarlak panda gözüne çevirmiyor!
10)Baz olarak Shiseido tercihim !

 
Tom Ford bu kare senin fikrinmiş!
Daha çok sevdim seni!


Aylarca ulaşmak istediğim yukarıda ki saç rengine ulaştığım için kıvanç ve gurur duymaktayım !
Bir kadının saçı istediği renk olmayınca hayatının merkezinin nasıl orda attuğını iyi biliriz !
Ondan şimdi bi huzur
bi sukunetttt



Hep değil bazen;canlı yayında ,arka planda cep telefonu ile konuşan tip olmak isterim !
ara ara el sallamak belki!



'I want to go out with you' diye inlemek en çok Tor'a yakışıyor!
Kırmızı trençkot başka bir erkeğe bu kadar yakışmaz tamam orası bilinmez ama kırmızı ceket diyince bayrağı Brian Molko taşımakta!





Blög can yelekleri tavandadır!