Pazartesi, Mart 02, 2009

bu blögda fizibilite çalışması yapılmaktadır!



-Yarın başlıycak olan ve 12 Mart'a kadar sürecek olan 'Savaşın İçinde' sergisini görmenizi tavsiye ediyorum.3 arkadaşım birden katıldığı için bu sergi daha da önemli benim için !
-
-Sevdiceğim ülkeme yeni tasarımcıların katılması ne kadar taktire şayan!Yürüyün beeeeeeee!
-
-'İçmimar/tasarımcı?!?' havalarında takılıp İ-deco 09 ile gönül bağı kuran insan modellerine şevkatle yaklaşınız!Olabilir öyle görünmek istiyor olabilirler* empati kurun ve dışlamayın!
-
-Aşk doktoru Coşkundeniz ver ordan gönül muhabbetini*
Çiftlerin maddi durumunda uçurum varsa o ilişki yürür mü? sorusunu yanıtlıyor ;
''İstedikleri kadar hayat müşterektir desinler,hayatın rolleri gereği ;hiçbir kadın kendisinden daha az kazanan bi adamı kendine eş olarak seçmez''diyor Coşkundeniz!
-
-Ha bire eşlerinin ve sevgililerini zayıf görmek isteyen erkekler artıyor! Şu health dergisinde ki ankette erkeklerin yüzde 78i doğum kilolarından dolayı eşinden soğuyormuş! Ya valla bunları okuyunca kan beynime sıçrıyor.Ulan sanki alayı böyle bunların!
Erkekler egosantrik yaratıklar bu yüzden yüce olmayı ve yüceltilmeyi doğaları gereği çok seviyorlar bu da götlerinin kalkmasına neden oluyor. Ufacık bir iltifatta kendilerini Rocco ve ya Brad Pitt sanmaları çok normal.Bu yüzden 'ben göbekli severim meverim'diye götlerini kaldırmayın şu adamların !Göbek iyidir hoştur diye adamları pofpofluycağınıza alın bunu okutun!




burda arşivimin en nadide sayıları tabii ki Alman Burdasına ait!
93 yılının Burda sayılarının birinde görüp vurulduğum modellerden biri bu !
O zaman da geriye dönüş durumu yaşanmış demek ki !
bayıldım ve puantiyelisini yapmak için heyecanlıyım !


Baykuş uğur getirir!
kara kedi gibi!



Dumdum Şubat ayı değerlendirme planı:
uyku.uyku.uyku.uyku.uyku.yemek.uyku.uyku.uyku.uyku.sıçmak.
uyku.uyku.uyku.uyku.oyun.uyku.uyku.uyku.uyku.boyun ve kafa kaşıttırma.uyku.uyku.uyku.yemek.uyku.uyku.uyku.işemek.uyku.uyku.
uyku.uyku.uyku.oyun.uyku.uyku.uyku!


Pazardan bile rahatlıkla bulabileceğiniz basmaları;etek haline dönüştürüp,renkli çoraplarşa mixleme fikri uzun zamandır vardı kafamın dolaylarında !
pek rahat !
şimdilik kendime sonra Berlin'e!



Liguria söz konusu olduğu zaman aklıma belli başlı şunlar geliyor;
mantar,ançüez,fesleğenle yapılan yoğun bir sos olan ve Minestrone çorbası ve erişteyle birlikte sunulan Pesto geliyor.Sicilya ile oldukça ortak yemekleri var ondan ben de sempati besliyorum Liguria mutfağına !Bol sarımsaklı mantar çorbasınının yanında Piedmont bölgesine ait şaraplarla eşlik ediyorlar.İlk başta çok garip geliyor çorba ve şarap ikilisi! Ama sonra alışıyor insan .
anne sipezyalitesi !
---Ah bir de Piedmont sarımsağı olucak ki o zaman tadı görün siz!(mükemmel tadı olan bir sarımsakmış bu,benim daha yeme fırsatım olmadı.ayrıca sarımsak kokmayan İtalyan İtalyan değildir!
---Kastamonu sarımsağı neyine yetmiyor?

 


Turuncu ve maviyi sadece atkı kombininde hoş durmuyor!
2 renk elbise girişimi de başarılı cevap verdi*
Lambaya TIK de,üfff deme TIK de:


Ben de Kral tv'yi açınca böyle gruplarla karşılaşmak istiyorum.
nedense sms ile mesaj yollayıp,saatlerce mesajım çıkıcak mı? diye tv'ye yapışmak istiyorum!
Vintagebiscuit'den tüm sevdiklerine gelsin;Black Kids !

 

Ateşle Blög yanyana durmaz
gönül dillerinden anla biraz!