Cuma, Mart 06, 2009

güzel gecenin sabahı da güzel olurmuş*




Bi öğlen, kod-adı Nig olan güzel insan beni aradı ;
'Akşama bende yemek ?'
'tamam'dedim .
Taksiden erken inip Bebek parkından yürüdüm ,
ileri daha da ileri doğru yürüdüm *
Sahilin en güzel evinin önünde durdum .
Eve vardığımda başka misafirler olduğunu duyunca sevindim*
çünkü ben artık yeni insanlarla tanışmaktan keyif alıyorum ;
yeni şeyler konuşmak
yeni hayatlar
yeni hayatın tetiklediği hikayeler
yeni projeler
yeni bakış açıları
yeni tecrübeler
yeni gülüşler
yeni espriler
yeni dedikodular
yeni medya arkaları
ve en önemlisi anlatacak şeyleri olan insanlarla zaman geçirmeyi çok seviyorum.
Bu yüzden arkadaşımın arkadaşı gelişimlerini destekliyorum.
işte bu gece de 6 kadınlı bir geceydi;
Bayıldığım Makro ekmekli ve güzel kırmızı şaraplı*
Asi ve Demir'li biraz da kısırlı ve patlıcanlı*