Cumartesi, Mart 07, 2009

dup dup*

-Irısh Lottary ,Congratulatition dear lucky winner ve contact me for more details istikrarlı spamlarım ! ulan bi gün harbiden vuracak şu Irısh Lottary bana, ahanda yazdım buraya.Sayısaldan vuramadım ama bu Irıshden umutluyum !
-
-Ahmet Çakar'dan bir inci daha ''Eşşekten bile savunma oyuncusu yapar bu antrenor''
-
-Tuvalette sevgilisi ile konuşan Türk erkeği yüzde kaçtır acaba?Def-i hacet esnasında sevgiliyi hatırlamak ve sesini duyma isteği bastırılmış sex hayatının habercisiymiş!hahahha ulan hastasıyım bu adamın ve yaptığı açıklamaların Daha çok programa çıkması dileğiyle!
-
-Hayatta yapmaktan kaçtığım şeylerin başında bulaşık makisanı boşaltmak geliyor ! bazen elde bile yıkamaya razıyım yeter ki o makinayı boşaltmıyım !
-
-''Eskiden kadın dediğin akça pakça olurdu.. Şimdikiler gibi kendilerini Bodrumlar’da, Marmarisler’de, Antalyalar’da güneş altında telef edip, tenlerini teflon tava rengine döndürmezlerdi'' diye dizelerini ardı ardına sıralayıp beni güldüren insan Selahattin Duman!
-
-Meksika misket limonu oldu Lime .Lime ne lan?
-
-Takım elbise, tanrının bu kulunu rol model alsın ! alsın ki ne alsın alsın hatta bi daha bırakmasın !



Dönem dönem salaşa vurduğumdan,
sarkan ve asılmakta olan herşeyi yüreğime basıyorum !
ama konu ipler olunca elim illa onlara gidiyor;
düğüm atıyorum /
kıvırıyorum /
yeni düzenlemeler yapıyorum .
Sonra sıkılıp tüm ipleri söküp atıyorum .


Aslında bir süredir kendi aramız da da konuşuyorduk; kadınların çok daha fazla güçlendiğini ve iş hayatında ki duruşunu .
Eskiden kadınlar durmadan depresyonlara girerken şimdi erkekler depresyonda ve evden çıkmıyor.
Hatta erkekler,'' 30 yaş üzeri bunalımlı karı'' tabirini çok kullanırdı artık dengeler değişti etrafımızda depresyonda olup kendini internete adayan adamlarla dolu.
Son zamanlar da en çok dikkatimi çeken ise; parklarda va bahçelerde gordüğüm elinde bebek arabalı çocuklarını gezdiren babalar ! Kadının çalıştığı ve erkeğin çocuk baktığı bir sistem çoğalması var !
Tabii kadın bi zamandan sonra tekmeyi çakıyor bu durumda ama yine de bir süre yuvayı kurtarmak adına mücadele ediyor !
Ama erkeğin depresyonu daha uzun süreli oluyor kadın gibi güçlü değil onlar! Çöküyorlar ve direk safkan loser oluyolar!
İş hayatını bakarsınız kadınlar ele geçirir ha?
Ulan erkeğin depresyonda olanı da hiç çekilmez ha.
Adamlar iş hayatında parayı vurunca önce karısını aldatıyor ya işsiz kalınca da kadının şutu çekmesinden daha kutsal bir görev yoktur!
Bence yollayın analarının evlerine gitsinler!
-
-
Yahu ben bilimsel bi yazıdan bahsetcektim yine feministe bağladım .
Konu dağaldı ve nasıl toparlıycam bilmiyorum ama deniycem!
Newsweek'de,''Ve kriz kadını yarattı'' başlıklı yazıya bayıldım .
öyle paragraf özetlerini sevmediğimden beğendiğim laflardan bir yasemen:
-
-Psikolog Smith,''Kadınların olan bitenin daha farkında olduğunu'' söylüyor.
-
-''Krizin panzehirinin kadınlar olabileceği ''fikrini destekleyen Ferrary, ''cinsiyet üzerine yapılan pek çok araştırmaya göre kadınların yönetimde erkeklerden farklı bir tarzları var Risk alma konusunda daha ihtiyatlılar ve erkeklere oranla daha uzun vadeli bir perspektife sahipler'' diyor.
-
-Kadınların krizle beraber öne çıkan bir özellikleri daha var.Psikologlar, araştırmacılar ve sosyologlar tarafından da sıkça onaylanan ''erkek güçlüyse kadın da dayanıklıdır'' tezi.
Lise yıllarında gömleğin üzerine giyerdik baklavalı temaları ,ayağımızda püsküllü George Hoog'lar.
O yıllardan sonra tekrar baklava sempatizanı olur muydum?
Bi Güllüoğlu bir Karaca'nın baklavalı giymelikleri *
Bayanlara uzun kol baklavalıları ,
erkeklere ise baklavalı suveterleri yakıştırıyorum.
Böyle bir nur iniyor sıfatlara!


 

Malumunuz.... kedili mekanlara,insanlara ve işletmelere karşı yüreğim birden tutuşur.
Sanki ortak bir sevgiyi paylaşmanın sıcaklığını duyarım o insanlara ve mekanlara karşı.
İşte Kadıköy balık pazarının alt sokağında ,kilisinenin karşısında ki gözlükçü de bu kervana katıldı .
Bir kediye yüreğini ve sıcaklığını açan insan iyi insandır diye düşünürüm,
sokakta ölümle karşı karşıya kalmış bir kediye dükkanını açmak ve sonra ondan kopmayı istememek durumu karşısında beynim güzel sinyaller verir !
'Bu insan kötü olamaz' derim kendi içimden.
Ayrıca dükkanlarına almalarına gerek yok ,
bi dükkanın önünde kediler,köpekler ve kuşlar var ise orası o mekanın bereketidir.
Dükkanının önünden kuşları ve kedileri kışkışlayan ve pistttttleyen yerlerden soğurum.
bilirim ki dükkanlarının bereketini kovarlar !

Yıllar yılı,,, yarım bırakamadığım tek kahve Dunkin Donuts kahvesi oldu.
Yıllarca millete Dunkin Donuts kahvesinin en iyisi olduğunu işlemeye çalıştım ama onlar Donut sevdiğim için kahvesine de sempati beslediğimi söylediler !
Bu konuda kendimi yalnız hissederken
evet evet tam da yalnız hissederken ;
Food&Travel dergisinin ara sayfalarında ki bi haber yüzümü gülümsetti.
'ABD'de bağımsız bir araştırma şirketi tarafından yürütülen'kapalı göz lezzet testlerinde' Dunkin'Donuts'ın kahvesi birinciliği elde etti Amerika da kahveleri deneyen deneklerin 54,2 si Dunkin kahvesi dedi'
Avrupa da ki deneklerin ise 89,90 ı Dunkin kahve dedi !


 

Çam sakızı Çoban TIKı:

 
Kalabalık müzik topluluklarını,toplu fotoları,çift ses şarkıları sevimyor muyum ne?
Bir de evdeyken
çamaşırlar,çamaşır makinasında dönerken
onlar yıkanıp temizleniyor diye içini dişi bir huzur kaplamışken
Overdosing with you dinliyorum !


 


Illa bu blögu okumak zorunda değilsin ki
mouseunu sallasan 50si!