Çarşamba, Mart 04, 2009

canlı canlı post!



Mango gecesi *
Becksteyçın beksteyında Ferit'in leptapa çöküyorum *
kalabalıktan kaçmak güzel bir şey *
Şu 1.50lik hatunların mankenlerle sidik yarıştırırcasına olan özgüvenlerine hasta oluyorum .Uzaktan ne komik olduklarını bilseler bu edalarla tavırlarlı takınırlar mı acaba?
Uzun bir süre röfleli ve platin sarı dağınık fön görmek istemiyorum *
Önemli gecelere giderken heyecanlanıp mezuniyet makyajı yaptırmalarını anlıyamıyorum .
'Madem Çırağan'a geliyoruz pullara batmalıyız' zihniyetinin beyninde sigara smndürme fantazim hala sürmekte !
Ben Adidas giyerken Ralf niye smokin giydi bunu da anlayamıyorum *
Teo/kadife ceketinin içine freedom tshirtümü giymiş,görünce kendimi D.K zannettim *
Melis/yeni sevgilisiyle gelmiş!
Mete/saçlarını yana taramış *
Gülgün/le saçlarımız aynı renk olmuş *
Ecem/yavru ağzı elbisesinin içinde çok güzel *
Cömert/in kravatını hacılamak istedim demin *
Şimdi içeri gidip kim ne yapmış? ne giymiş? dikizlemem lazım !!