Perşembe, Haziran 30, 2011

freedom in our souls*


Istanbul pride'dan sonra Milan'da da sevdiğim arkadaşlarım vardı.İkisinde de bulunamadım ama hepsinin fotosu anında elime geldi.Onur yürüyüşlerinde canı yürekten yanlarında olduğumu burdan da belirtmek istiyorum!Birilerinin birilerinin uçkurunu sorguladığı dünyayı kabul edemiyorum ve işte bu yüzden cinsel tercihi ne olursa olsun bu yürüyüşleri destekeleyen herkesi gönülden kucaklıyorum.Sexi sorgulayan faşistlerle elbet beraber yaşıyoruz ama onlar da farklı seçimlerle yaşamayı öğrenmeliler.

Kadınlar güzeldir. Erkekler güzeldir. Gayler, travestiler, lezbiyenler, transseksüeller güzeldir. İnsan güzeldir. İnsanın güzelliğini şekillendirmeye kalkışanlara "hayır" deme günlerine destek veren insanlar güzeldir.

Peace abi peace.Biraz peace!!!! 'Sex yaşı düştü ve gayler çoğaldı' yazmış köşesinde faşistin önde babası. Öpüyorum onu ve keşke 30 yaşında ilk karısıyla değil de daha önce öğrenseymiş sexi diyorum!Evet keşke daha önce öğrense insanlar sexi, o zaman ülkemin yüzde 80'inin erken boşalma sorunu ortadan kalkardı.O zaman ortada başkasına 'hade lan bunlar ibne' diyip ,adam diye geçinip ,kendi karısına 2 saniye de boşalmazlardı.Keşke daha önce sexle tanışsa da ülkemin insanı hayvanları bile cinsel obje olarak görmese .Ama pardon onlar adam di mi? Adam gibi adam meselesi .Haydar konuşsana beni ne konuşturuyon!