Cuma, Temmuz 01, 2011

yüzyüze bakıcaz,yapmayın*




Bok kadın umursamıyor bile tepesinde ki neonlu okları.Üstelik photoshop değilde paintte gelişigüzel kondurulduğu için,bok alınganlığıyla başını öne eğiyor. Üstüne gitmiyorum,''bazen bok olmak gerekir, neden bunu dert ediyorsun ki?'' diyorum.''Kendi bu kadar mutluyken beni bok olarak çizmesini yediremiyorum'' diyor.

Bok kadının yan komşusu olan Mozart'ın yaşlılığı da halinden memnun değil.''Ben bu kadar çirkin değildim,Değer'in bana bunu niye yaptığını anlamıyorum'' diye atıyor tutuyor arkasından.

Alt komşuları ise gazete okuyor ve hep çizilsin diye arasını iyi tutmaya çalışıyor çizerle,henüz bir şikayeti yok.Hem küçük gelen şapkasını hem de göbeğini kabulleniyor.

Karakterler ile Değer'in arasını bulmak yine bana kalıyor.Kendi yarattığı çizgiler o'na öyle dikleniyor ki bazen, silgiyi alıp oralarını buralarını silesi geliyor ama ben yine araya giriyorum!''Yine birbirimizin yüzüne bakıcaz ,yapmayın böyle'' diyorum.Ve iki tarafında çıtı çıkmıyor şimdi.Sütten bir liman !