Çarşamba, Haziran 29, 2011

uykusuz her gece,di-cey ölesiyeeeeeeee*



Yine yeniden sıfır uykuyla güne başlıyorum.Beynim durmaksızın mesai yapıyor.Çiziyorum,okuyorum,facebookdan video paylaşıyorum(niyeyse görev edindim müzik paylaşımını),öyle aval aval bakınıyorum,hadi diyorum;çekim konseptlerini gözden geçiriyim.Kardeşim ne bereketliymiş şu gecenin saatleri.Hiç uyumasak iyiymiş tüm insanlar olarak ama o zaman da kesin şizofrenliğim tescillerinir ve kamuya açık yerlerden afaroz edilirdim.En iyisimi gece geceliğini bilsin ve uyku düzeni denen şey gelip ümüğüme yapışsın.Odanın içinde yapmadığım aktivite kalmadı dün. Türk kanalı olsa ve Ebru Şallı'ya denk gelsem, pilates bile yapabilirdim, o derece bombastik haldeyim.En baki kankam kolaj kutuma gömüldüm sabaha karşı ve şu saati etmişim allllaın izniyle.Ama canım ülkemin canım insanları: bu 7/24 cengaver gonzales takılmamın altında yatan sır perdesi nedir?Aşık olmamla alakası var mı bilmiyorum ama çok çok çok aşık olmamla alakası olabilir diye düşünüyorum!

Di-cey'iniz sizsiz bi hiç > Oval - Ah